/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
obligationer
Fra : holbaek
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 07-02-08 20:32

Jeg står over for at skulle sælge mit hus.

I den forbindelse skal jeg indfri et obligationslån real danmark 5% med nuværende rente på 98,40.

Overtagelse på huset er 14/5/08.

Mit spørgsmål er om jeg skal kurssikre nu eller afvente og se tiden an.
Jeg er klar over at det nok ikke er lige til at vide, vil bare gerne have en anbefaling.

Mvh. Holbaek

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-02-08 20:55

"med nuværende rente på 98,40"

Sikker på at det er Real Danmark og ikke rockerne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-02-08 21:09

Kurs 98,40 ? Jeg ville ikke kurssikre noget - men - nej der sker ikke rigtig noget i det tidsrum - tror jrg da.

Kommentar
Fra : kanvie

Dato : 08-02-08 21:41

Hvis pengene er nødvendige i forbindelse med et andet køb, ville jeg kurssikre. Så ville jeg vide hvad jeg har af penge!

Kommentar
Fra : holbaek

Dato : 10-02-08 19:55

Tak for svarene - undskyld fejlen med renten/kurs

Grunden til mit spørgsmål var også at jeg ikke er helt klar over hvad der sker når kursen når de 100
Kurssikring koster vel også noget og kan denne udgift betale sig når kursen er så tæt på 100.

Ja... det var så endnu nogle spørgsmål

mvh. Holbaek

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-08 21:19

Jeg ville ikke kurssikre, mest på grund af den korte tid. Jeg ved ikke hvad det koster at kurssikre; Men det koster så meget at det kan betale sig for banken at kurssikre, Så det er sansynligt at det betaler sig for dig at lade være

Godkendelse af svar
Fra : holbaek

Dato : 11-02-08 16:59

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-08 17:05

Selv tak!