/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvor findes ferien lige nu??
Fra : heseda
Vist : 521 gange
300 point
Dato : 07-02-08 20:28

Vi leder med lys og lygte - efter en 1 uge på Grand Canarie - Tenerif eller ligende, bare et sted syd over hvor der er varme lige nu. Der fremkommer mange sider på nette - med henvisning til mange links - som fører videre til mange andre links, men det er da ikke til at finde ud af!!?
Findes der ikke en side som "samler" alle rejsetilbud. Vi har ferie i uge 8 og kunne godt tænke os at komme "syd på", men hvor finder vi rejsen til 2 personer - fra Jylland (midt - syd)???

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-02-08 20:32
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 07-02-08 20:33
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:18

http://www.mytravel.dk/start/start.aspx?

et rejseselskab, med mange under selskabet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:23

Der er nogle muligheder med Star Tour, du kan selv søge videre herfra

http://www.startour.dk/Pages/Booking/book.aspx?id=37164

Rigtig god ferie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:24

Øv hvor typisk, at linket ikke går direkte, men hvis du starter med at søge på Spanien, med afrejse fra Billund, den 17.2.08 kommer der flere muligheder

(Tenerife er nu også dejlig)

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-02-08 21:46

Nordsted1: rigtig - det er lige hvor jeg vil hen med mit spørgsmål "link til mange andre sider"
Er det lettere at ringe til de forskellige selskaber - nej det må da kunne lade sig gøre at finde det på "nettet" ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:51

heseda, fik du kikket på nogle af linkene?? hvor vil du/i helst hen, så søger jeg videre.

Star tour har både til Crand Canarie og Tenerife

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:54

Fra mytravel

Dag Dato Tid Fra Til Flyselskab 1 uge 2 uger Andet
fre 15-02-2008 08:30 Billund Gran Canaria MyTravel Airways
fre 15-02-2008 07:25 Billund Gran Canaria SAS
lør 16-02-2008 18:45 Billund Salzburg SAS
man 18-02-2008 08:30 Billund Madeira MyTravel Airways
man 18-02-2008 07:00 Billund Fuerteventura SAS
Se flere afgange

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 21:59

Desværre kan der ikke linkes direkte til Star tours sider, men prøv at kikke dig omkring.

Desværre er du sent ude, så mange af de 1 værelseslejligheder er udsolgt, men der er da nogle tilbage

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-02-08 22:08

Jep - jeg er godt klar over at vi er sent ude - men det kunne jo være at der kom et "sidste øjebliks" tilbud - så er vi klar. Måske skulle man prøve at ringe til de mest "almindelige rejsekontorer" ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 22:09

Så kan vi da lige prøve at søge på, last minute rundt omkring på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 22:11
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 22:16

http://www.rejsechart.dk/Afbudsrejser/Afbudsrejser.php

her er der igen flere rejseselskaber

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-02-08 22:18

er der måske også muligheder fra Hamburg lufthavn?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 22:21

Jeg må indrømme jeg ved ikke hvordan man så skal søge, det skulle jo helst være en "pakkeløsning" ik?

Eller har du mod på, at finde en flybillet, booke et hotel, finde tog/bus/taxi til og fra lufthavnen??

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-02-08 22:24

Næj nej - har passeret de 50 år for 10¨år siden - vi skal vide hvor der er et "toilet"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-08 22:28

Jeg tog for nogle år siden en afbudsrejse til Madeira, vi kom til at bo på luksushotel, med eget køkken

Jeg spurgte guiden om man altid kunne regne med at få eget toilet på værelset, når man tog uspecificeret, han sagde - ja -

Men hvis det var f.eks Grækenland kunne man godt komme ud for at skulle dele med andre ude på gangen, men altså Spanien, Italien, og den vej på er det yderes sjældent det sker, ja faktisk aldrig sagde han.

Så måske du skulle søge på uspecificeret?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-02-08 09:00
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 09:28
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 09:30
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 08-02-08 09:31

http://www.falklauritsen.dk/TilbudOgRabatter/Tilbud.htm

mon ikke du er ved at have fundet en rejse??

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 08-02-08 09:43

Tak for svaret Nordsted1.
Jeg har næsten ikke kunne følge med til at følge alle dine link - tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 11:16

Selv tak, og endnu engang god ferie