/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adobe reader.kan ikke installe
Fra : Sygate
Vist : 511 gange
300 point
Dato : 06-02-08 22:10

Hejsa !

Jeg har lige smidt en xp pro 64bit på min maskine.
Jeg kan ikke downloade den gratis Adobe reader..
Den stopper ved 92% og står i en evighed. Jeg lod den stå i 10 minutter.
Skal jeg virkelig vente så længe eller er der noget galt?

Hvis der er noget galt hvad kan det så evt. være?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-02-08 22:17

Jeg havde selv et problem med et link til Adobe, men dette skulle virke upåklageligt:

http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-02-08 22:24

Det er samme link som jeg selv har brugt. Men tak for indsatsen.

Accepteret svar
Fra : iOliver2

Modtaget 310 point
Dato : 06-02-08 22:25

Hvis det kunne hjælpe. kunne jeg downloade programmet, og sende over msn ?

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 06-02-08 22:28

Jeg har den downloaded nu, det tog kun 31 sekunder

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 06-02-08 22:29

Mange tak Ioliver..
Prøver lige et par andre ting. VIl helst have det sådan at jeg skal kunne downloade det.
Ellers er der et eller andet galt..

Men tusind tak for det ellers

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 06-02-08 22:30

Okay, bare iorden.
Men ellers , Snuffer.vejle@ofir.dk
- du tilføjer mig bare, jeg har programmet liggende på min computer hvis det er.

Kan bare ikke ummidbart forstå hvad problemet skulle være ved dit DL? det lyder hvertfald besynderligt.

Venlig hilsen Oliver

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 06-02-08 22:34

Det er muligvis en 'bug'/fejl i firefox, hvis du henter med det?
Prøv med IE hvis det er tilfældet.
ellers anbefaler folk at scanne ens computer for spyware.

Hvis du vil have den tjekket fuldstændig gennem, og renset kan du kontakte spywarefri.dk på deres forum.
Følg så deres vejledning til Hijackthis, den er super god.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-02-08 22:40

Hej igen !''Det er IE jeg bruger. Har lige smidt en 64bit xp pro på i dag. Så det er sikkert noget jeg mangler..

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 06-02-08 22:41

Ja, det kunne være muligt.
Har du opdateret windows helt?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-08 22:50

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-08 22:52

hov -

min mening - hvorfor i alverden bruge noget så tungt som adobe reader - er det kun en reader sygate - så findes det jo et program der ikke er fuld af sårbaheder og tilmed både bedre og gratis -

nå men

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 06-02-08 23:52

Ja det er nu kun en reader jeg er ude efter. Syntes nok at de plejede at være lidt lettere i det..
Har kørt med linux i et stykke tid. Der skal man ikke være Sherlock Holmes for at få alle ting på plads på en ny installation

Finder lige noget freeware pdf reader.