/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
kan ikke komme på nettet
Fra : masha
Vist : 959 gange
300 point
Dato : 06-02-08 17:45

hej jeg har brug for hjælp

jeg har lige købt en medion pc og sat den klar
jeg har trådløs net med 3 pc'er som kører fint
men jeg kan ikke få denne her på, kan ikke huske hvordan jeg skal gøre det.
når jeg starter den kan den godt finde et trådløs netværk

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 06-02-08 17:49

Du skal downloade driver til den:, havde selv det samme problem så:

http://list.driverguide.com/list/company1602/

eller

medion.dk

under driver og din model. :D

Kommentar
Fra : masha

Dato : 06-02-08 18:22

jeg kan ikke finde driveren til den
den hedder medion akoya md8830
og hvad er driveren til ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-08 18:48

fik du ikke nogle cd'er med da du købte den?? hvis er der nok drivere med der og en driver er det der får det til at" Kører" på Dansk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-02-08 19:00

Den medion bør da være klar hvis styresystemer er installeret når du får den.
Men du har måske en knap til at trukke på (foran)
Og så > start > søg > skriv netværk /internet > og du får nogle forslag.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-02-08 21:55

Det er nu ikke altid at driveren til trådløs forbindelse er installeret ved køb, men skal installeres efter behov. Dog plejer den at være med på den software pakke der følger pc'en.
Sådan har det været med de to bærebare som jeg har købt i ALDI.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-08 19:12

Hvis den kan finde trådløst netværk er der vel også installeret en driver til netkortet.
Den kører vel med Vista Premium.
Så skal du jo bare klikke nede ved netværksikonet ved uret og logge på det trådløse netværk den finder. Det skal selvfølgelig være dit netværk og med din kode. Hvis du ikke får lov er koden vel forkert eller også er din router sat til mac-filtrering, så du ikke får lov. Mne lad os lige høre lidt mere om det.

Accepteret svar
Fra : freddiemercury

Modtaget 300 point
Dato : 08-02-08 08:54

check mac adressen
hvis du har låst dit netværk skal du give tilladelse til at
den nye kan gå på

Godkendelse af svar
Fra : masha

Dato : 08-02-08 09:00

Tak for svaret freddiemercury.