/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Nyt køb - bedst efter behov?
Fra : akle
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 06-02-08 15:56

Hvilken Multiprinter skal jeg satse på? I forvejen har jeg en EPSON Stylus Photo 935 Printer, som jeg var og er meget fornøjet med. Denne printer er kun knap 3 år gammel, men den kan ikke arbejde sammen med Windows Vista, ej heller hverken min scanner eller mit digitale videokamera. Drivere til disse mht. Vista findes ikke (har undersøgt).
Nu vil jeg købe mig en ny Multiprinter som skal tilsluttes den for nyligt købte bærbare med Vista. Kravet til denne printer vil være: Separate blækpatroner, print helt ud til kant på A4, multifunktion (fax er ikke nødvendigt og direkte print ønskes heller ikka da jeg altid bearbejde billeder på pc'en først), men virkelig god printerkvalitet er et krav, da jeg mest benyttrs printeren til foto og dokumenter med grafik. Nem og overskuelig software, mulighed for trådløs forbindelse.
Netto har en hp Multiprinter på tilbud i morgen. http://www.netto.dk men jeg kan ikke finde uddybende beskrivelse af printeren.
Hvem har erfaring og kan anbefale en god multiprinter, gerne over netkøb?
MVH Akle

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-02-08 16:32

Jeg kan anbefale en Cannon MP530, vist ikke den mest udbredte,
men købt over nettet hos EasyShopping. Printer Scan og Fax i god kvalitet...

Du kan sikkert få HP printere billigere men prøv at se på blækindholdet, Svend

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-02-08 16:53

Hej akle . Vi har købt en brother dcp 115c . vi gav ca 1200 kr. Den er tip top. Ingen fax men printer i rigtig god kvalitet . Der er ovenikøbet en kortlæser, så vi kører billederne fra vores digi. kamera direkte ind på ingen tid. Det er den bedste vi har haft og vi har haft 4 før den. Vh. Pia

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-02-08 17:15

Hej igen. Det behøver bestemt ikke være en hp printer, det var mere om nogen kendte til denne på Netto, som uheldigvis ikke er specifiseret med hvad den indeholder.
Bare en RIGTIG GOD MULTIPRINTER, med minimum 6 separate blækpatroner, minus faxog minus direkte printvia digitalkamera eller kort (dette bruger jeg alligevel aldrig), men ellers GOD printer og scannerkvalitet, samt print helt ud til kant og god software.. Scanneren må gerne klare negativer også.
Fabrikatet er derfor underordnet.
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : cool2000000

Modtaget 100 point
Dato : 06-02-08 17:24

Indsæt din tekst herTrådløs multiprinter til under 1.000 kroner

Printerproducenten Lexmark er klar med sommermodellerne. De inkluderer multimaskinen X4550, der kan prale af både trådløst netværk og en pris på under 1.000 kroner.

http://www.pcworld.dk/art/8728?a=category&i=253

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-02-08 20:49

Hej akle,

den de har på tilbud i Netto, må være denne: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06a/2211-2453-2471-2471-308507-11546485.html

Mvh
IBM760

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-02-08 22:08

Prøv at sammenligne med den jeg anbefaler...
Her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=186276

For godt 1500 kr får du jo bedre opløselighed, kvalitet og blækpatron økonomi, Svend

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-02-08 23:20

Svend, ja jeg kan se der er virkelig god opløsning på Canons multiprinter, men hvad nytter det, når Vista operativsystemet ikke duer til denne printer. Jeg ønskede også 6 farvepatroner, er nemlig træt af at én bestemt farve løber tør før de andre farver er brugt op.

De andre to bud Lexmark og linket til HP, tror jeg skal overvejes lidt længere, så det bliver ikke fra Netto i denne omgang. Vil ikke forhaste mig.

Tak for gode bud til jer alle!
MVH Akle

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 06-02-08 23:37

Tak for svaret cool2000000.
MVH Akle