/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Klam Klumme
Fra : Bugvin
Vist : 863 gange
50 point
Dato : 06-02-08 15:56

Hvordan ordner man en "klam" klumme, såsom i avisen eller her på Kandu?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 16:28

Hvad kan du ikke finde ud af lille Bugmand. Jeg synes da ellers du virkede så kvik. Alene dit store kendskab til alt og alle på Kandu og det endda på bare 7 dage. WHAUUU

Men det er måske gået over LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 16:32

Jeg synes du skal starte med at BL mig hi hi... hvis du kan finde ud af det.

Meeeeen lille Bugdame.... (det kunne jo også være tilfældet uha uha fri mig fra det onde) du vil jo gerne "høre" mine guldkorn. Der er heller ikke noget så lækkert, som at være forarget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 16:34

Nå jeg har ikke tid til at pjatte med dig. Jeg skal se mine kartofler koge. Det er trods alt sjovere end at underholde dig Desværre

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 16:34

Hej Klumme.
Vil du ikke istedet bidrage med en løsning?
Du aner ikke hvilken kendskab, jeg har til nogen.. Nogen herinde er bare så forudsigelige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 16:36

Hov Hov ikke næsvis unge mand, så lukker jeg bare din tråd inden du får set dig om

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 16:39

Så luk den... Du er velkommen.
Men du kan ikke lukke den med at du har løsningen på Spørgsmålet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 17:00

Du blir ved hwa... Jeg kan nulstille din pointbeholdning, hvis det ikke ophører. Så kan du sidde og spørge dig selv om hvorfor.

For uden point ingen SP på Kandu....Og sån er det min gode mand/dame

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 17:02

Du er kedelig.... Du er som en roterende hund der bider sig selv i halen..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 17:10

Så ved man da hvad man får

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 17:17

Du vil nok gerne bide dig selv i røven... Rotér hurtigere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 17:21

Nu får du snart besked fra sjakbajdsen, om at du ikke må snakke med mig. LOOL

Så lad os bare holde her. Dit niveau er alligevel alt for lavt til mig. Ingen karisma, nul nosser, plat og bøvet Baj Baj bugsvin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 17:22

Sorry.. Det satans S... Jeg ved ikke hvorfor det hele tiden vil med

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 17:24

Nok fordi at du er gået i selvsving.

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 17:32

Det har været nemt, at få dig at underholde....Men kedeligt

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 06-02-08 17:55

Konstruktivt Debat-Forum

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 18:10

Han er nok ikke så roterende mere.. Han kunne heller ikke komme med et svar på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 18:14

Jeg synes heller ikke, at den deltager har været særlig konstruktiv i mange indlæg her på Kandu.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 06-02-08 18:50

Næh...
Men der er et par stykker, som jorder alle "Tips" og automatisk giver 0* og

Hvis det er det du mener?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-02-08 19:39

øøj en interessant tråd?

Hvordan man 'ordner en klam klumme'?

Nu er dit spørgsmål jo ikke stillet helt præcist - hvad mener du f.eks. med 'ordner'? Hvis det er en klumme i dagens avis du mener, så vil jeg da anbefale dig at skrive til avisens chefredaktør, det må vel være vejen dér? Den gamle redacteur vil sikkert tage en klage over en 'klam klumme' aldeles seriøst, idet avisernes klummeskribenter som regel er freelance og ret nemme at udskifte.

Men - er det derimod her på helt harmløse kandu.dk, du er stødt på en 'klam klumme'....ja så har jeg vist ingen gode råd eller svar til dig. Den slags skal blot ignoreres ihjel, de lever jo netop af opmærksomheden, det er endda en slags gødning som får dem til at vokse yderligere og trives endnu bedre.

Min salig moder sagde engang til mig, da jeg klagede over at kartoflerne blev grønne under kogningen...'min pige - får du, udi livet, aldrig større problemer end dette, da er du heldig stedt og har alverdens mulighed for at ende dine dage som et lykkeligt menneske'.

De mødre er nu alligevel ikke så dumme som man, som barn, kan mene

Venlige hilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 19:50

Dorthe... Nu er du ikke sød ved mig altså..... Hvis det altså er mig du mener

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-02-08 20:36

Aner altså ikk' hva' du snakker om!

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 20:48

[CODE][/Cøøj en interessant tråd?

Hvordan man 'ordner en klam klumme'?

Nu er dit spørgsmål jo ikke stillet helt præcist - hvad mener du f.eks. med 'ordner'? Hvis det er en klumme i dagens avis du mener, så vil jeg da anbefale dig at skrive til avisens chefredaktør, det må vel være vejen dér? Den gamle redacteur vil sikkert tage en klage over en 'klam klumme' aldeles seriøst, idet avisernes klummeskribenter som regel er freelance og ret nemme at udskifte.

Men - er det derimod her på helt harmløse kandu.dk, du er stødt på en 'klam klumme'....ja så har jeg vist ingen gode råd eller svar til dig. Den slags skal blot ignoreres ihjel, de lever jo netop af opmærksomheden, det er endda en slags gødning som får dem til at vokse yderligere og trives endnu bedre.

Min salig moder sagde engang til mig, da jeg klagede over at kartoflerne blev grønne under kogningen...'min pige - får du, udi livet, aldrig større problemer end dette, da er du heldig stedt og har alverdens mulighed for at ende dine dage som et lykkeligt menneske'.

De mødre er nu alligevel ikke så dumme som man, som barn, kan mene.

Venlige hilsener fra Dorthe.

ODE]

Åhh.. Tak for det moderlige råd...
Nej Ved du hvad Dorthe?... Jeg har intet imod Klumme.. Aner ikke hvem han er. Jeg har ihvertfald testet hans ordforåd
Jeg tror, at jeg kan lide ham

Shit... Kan man slette denne bemærkning

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:03

Vor herrer bevares.................................................. har man virkelig ikke vigtigere ting at gå op i..... Så har man sgu godt nok et kedeligt liv........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:05

kan du lege, Tilde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:08

Øvvv du er stadigvæk sur, bare fordi jeg hev op i din kjole forleden.

Jeg ville jo bare se legepladsen snøffft

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:10

Så spør jeg bare Gurli Margrete... æv bæv. Hun vil altid lege

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:11

Eller Molly Hotdog

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:13

hvad skal vi lege...... "Gæt den klammeste på Kandu"..... LOOOL virkelig inspirende leg....... For nogen.....
Jeg gider godt lege.. men det skal sateme være skummelt...... ellers går jeg IRL og klemmer klamme klude der er mere festlige end denne åndsforladte tråd.... Sagde jeg tråd???? naaaaaaaaa.. jeg mente nok ikke tråd.... Hvem opretter en "Jeg hader på Kandu tråd".. så kunne alle komme af med deres vrede på een gang og så burde det være overstået....

Uhhhadadada Klumme.. sikke et lavt niveau her.. finder du en leg vi kan lege???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:17

Jep.... Kender du den med at bukke efter sæbe

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:18

ja da.. du bukker dig....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:21

En tråd er sjældent bedre end den bruger som opretter den. Den teori synes jeg er hammerfast bevist, blot ved at betragte denne tråd og de sidste som denne multidysfunktionelle Sunoetellerandet har startet. Dybt dybt tragisk egentlig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:22

Så er det altså dig bagefter LOOL *SF* Det kan godt være det tager lidt længere tid thi hi

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:25

næh nej.... sådan leger vi ikke do......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:27

Nå Tildemor.... vi må hellere holde inden en eller frelsersoldat kommer hylende og fortæller at der er børn tilstede. lissom hende moderen, som var højst utilfreds med at hendes datter på 13 år blev anholdt af politiet kl 2 om natten, dengang der var ballade ved ungdomshuset.

Da betjenten spurgte hende hvad i hede hule ungdomshus.... hun lavede med sin datter kl 2 om natten på et troublested som ungdomshuset, blev hun ham svar skyldig LOOOL. Nogle forældre er altså underlige. meget underlige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:27

Åhhh hold op din snerpe..... LOOL er du kysk eller jysk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:28

Eller..... hviske....skruk

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:29

en jydsk kysk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:29

hehehehehe....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:30

Den som skriver D i jysk, hun skal have sin numse masseret

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:37

Jeg er sgu da ikke jye.. for fanden mand.. ta dig nu sammen.. Jysk er et sengetøjslager.... Jeg er JYDE.. fra det JYDSKE....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:41

jysk1 1 ORDKLASSE: substantiv (intetkøn) BØJES: et jysk, bestemt form singularis jysken, bøjes ikke i pluralis 1. = dialekt som tales i Jylland

Sorry Tildemor. Jydsk findes ikke i dansk retskrivningsordbog

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:44

nå.. jeg er lige konverteret til JYE........ Jeg står med begge ben plantet i JYEmuld.....

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 06-02-08 21:45

Hej... Jeg troede ikke, at du mente noget med det du skrev om andre..troede at du bare lavede fis og sjov... det virker sjovt.. Men du har en spydspids med i det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:46

Yes my dear... Du er jysker LOOOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 06-02-08 21:47

måske man sku overveje sin humoristiske sans.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:50

Spydspids... Ahhhh Buggi wuggimand... ved du hvad paranoia betyder??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:51

Og du må godt lukke nu Buggi Wuggi. Jeg er færdig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-02-08 21:52

Din humoristiske sans fejler sgu ikke noget Tilde. Du kunne såmænd dele ud af den, og der er edderbroderemig nogle som trænger LOOOOOOOL

Baj Baj

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-08 21:54

Ups, Glemte lige at fortælle dig, at du godt kan glemme det med at dele ud, fordi intelligens og humor hænger uløseligt sammen. Så enkelt er det

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 07-02-08 00:17

Så fik vi også denne billige underholdning af klummen

Godkendelse af svar
Fra : Bugvin

Dato : 07-02-08 00:18

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 07-02-08 00:25

Citat
Hvordan ordner man en "klam" klumme, såsom i avisen eller her på Kandu?

LET IT BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Men ser, du har LØST HANS PROBLEM_________

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 07-02-08 00:26

KLUMME har ikke andre_ så DOBBELTPROFIL