/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fagprøve advokatsekretær
Fra : betterøv
Vist : 2590 gange
50 point
Dato : 06-02-08 12:22

Hej. Jeg skal til at overveje, hvad jeg vil lave fagprøve om, når jeg afslutter min uddannelse som advokatsekretær.

Er der mon nogen, der har en fed idé til et anderledes emne? Noget, der undrer jer? Selvfølgelig fra sekretærens vinkel..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-02-08 12:41

>Noget, der undrer jer?

De store forskelle i mulighederne for at få "Gyldne Håndtryk"...
(privat/offentligt, direktør, pamper, etc.).

Svend, der forgæves har forsøgt at gøre sig umulig på det sidste

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 06-02-08 12:45

Hvad er forskellen mellem det du får ved skødeskrivning hos en alm praktiserende advokat og en af de der 'Skøder 2000 kr pr stk'-advokater eller vinkelskrivere?