/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HTML rettelse i program
Fra : tararam
Vist : 858 gange
25 point
Dato : 06-02-08 00:53

Jeg har downloadet et lille fikst fakturerings program som jeg godt kan lide. Desværre er al den fortrykte tekst der kommer på fakturaen på Norsk. Jeg har prøvet at maile til programmets designer, men hans hjemmeside eksisterer ikke mere.
Er det ikke muligt for mig at åbne programmet og komme ind til HTML og ændre teksten ganske forsigtig???
Hvis man kan, hvad program bruger jeg så til det ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-08 03:32

Hvis det er et html program - så bruger du Noteblok til at rette teksten.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 06-02-08 15:08

tror faktisk at bare du åbner det i et eller andet skrive program så kan du rette i html

Men ellers søg på google på html program

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-08 15:30

Notesblok er et skriveprogram og er en del af XP

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 25 point
Dato : 07-02-08 00:54
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 07-02-08 00:59

Citat
Er det ikke muligt for mig at åbne programmet og komme ind til HTML

JO __+ alle andre programmer / Words / Open Office
MEN___
Det ville være nemmere for alle andre, at vide hvad DU tænker på?
Man kan nemlig hurtigt ændre noget der IKKE bør ændres,
HVIS det er programmet___ALTSÅ.
Og findes det på Norsk_ er der ikke langt til DK.
Har du søgt på UPDATER_?

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 23-02-08 18:01

Tak for svaret disken_69.