/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
IR kode til Samsung DCB-H360R
Fra : kimsdk
Vist : 1639 gange
500 point
Dato : 05-02-08 20:53

Nogen der kender IR koden til dvb-c boksen Samsung DCB-H360R?
Har lige købt en Philips multifjernbetjening og mangler koder til denne boks. I manualen der var med til fjernbetjeningen var koderne 1148 & 1188 angivet. De kan også få boksen til at reagere - dog ikke med så kraftigt lys i lysdioden, som den originale fjernbetjening - men kommandoerne får ikke andet end lysdioden til at virke!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-08 20:59

Jeg har en liste over en medion universal fjernbetjening.
Måske er det de samme tal
Denne passer til tv,vcr,dvd,sat,dsat,cd,cbl,aux

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-02-08 21:44

Kan du bruge noget på denne side ?

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/files/rcfiles.cgi?area=prontong

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 06-02-08 06:51

Eyvind: Det er ikke fjernbetjeningen der bestemmende for, hvilke koder der skal bruges. Det er enheden der skal modtage ir-signalet. Altså koder til Samsung DCB-H360R.

jakjoe: Ja, har været inde på den side - og mange andre, men kan ikke finde de specifikke koder til Samsung DCB-H360R. "Kun" koder til Samsung Sat.

Har bestemt mig for, at returnere multifjernbetjeningen. Og købe en, hvor de kan garantere, at den virker til alle mine enheder!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-02-08 12:20

Du har vel også været her ?

http://www.urc.philips.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 06-02-08 12:57

Det er de samme koder som i manualen for fjernbetjeningen.
Mangler at vide, hvilken kode Samsung DCB-H360R skal have, for at reagere!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-02-08 14:08

Du havde været her.....så du også denne ?

http://www.remotecentral.com/cgi-bin/mboard/rc-discrete/thread.cgi?3303,2
Citat
Saturday October 27, 2007 at 07:04

I also contact Philips for this DCB-H360R, but sadly then send me a code 2042, which is not selectable in my device. They could not help me any further.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 06-02-08 14:17

Så den ikke!