/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problmer med ordbog
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 613 gange
44 point
Dato : 05-02-08 20:07

Hej.
jeg har en gyldendals ordbog engelsk-dansk, dansk-engelsk. Den vil simpelthen ikke installere sig. Men jeg har prøvet, at gå ind på deres hjemmeside, for at få ydeligere oplysninger. Men jeg kan heller ikke bruge denne hjælp. Kan ikke finde de bestemte filer, som du foreslår, at jeg skal slette.
Hjælp.. :P

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-08 20:38

Er det dit gamle spørgsmål: http://www.kandu.dk/Spg111620.aspx

eller er det et nyt problem?

Du må komme med yderligere oplysninger:

Hvilket operativsystem benytter du - XP, Vista ?
Hvilken udgave af Gyldals ordbøger bruger du, og kan det køres på dit operativsystem?

Hvilken fejl informationer kommer der?

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 05-02-08 20:41

Jeg har windows XP, og der kommer inden fejlinformationer, den kan bare ikke åbne den . Så nu har jeg slettet mappen. så det ikke længere findes på min computer. Jeg tror det er bogskabet (gydendal) 3,1

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 05-02-08 21:13

Du skal være opmærksom på, at du ved at slette mappen ikke sletter programmet. Hvis du vil slette programmet korrekt, skal du gå til kontrolpanelet og vælge tilføj/fjern programmer og slette det der.
Så kan du prøve at geninstallere programmet.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 05-02-08 22:21

Citat
Jeg har windows XP, og der kommer inden fejlinformationer, den kan bare ikke åbne den

Hvad kan ikke åbme ?

Hvad sker der når du sætter CDen i drevet, starter installationen så ?

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 06-02-08 09:33

nej, da starter installationen ikke

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 06-02-08 11:52

Hvis installationen slet ikke starter, så gå i: Start > Denne Computer og dobbeltklik på dit drev.

Hvis installationen ikke starter og den viser CDen i stifinder, så dobbeltklik på (hedder nok noget med Setup)