/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
.NFO fil
Fra : klanger
Vist : 3205 gange
50 point
Dato : 05-02-08 19:25

Hej

Jeg får tit en fil der har fil endelsen .NFO

Filen ligger gerne som en af flere andre filer... og vil gerne åbne i systemoplysninger...men der kan jeg ikke åbne dem.

Umiddelbart kan jeg ikke finde ud af, at åbne disse .NFO.... hvad skal der gøres.. er det min opsætning eller lignende?

Og er der normalt noget jeg skal bruge i disse filer...?

Accepteret svar
Fra : OR

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-08 19:31

NFO fil er en system fil men den kan også bare være et tekst dokument prøv at hæjre klikke på filen os så vælg - åben med - og vælg så - notesblok - så bliver filen som et tekst dukument.

Men kan også ændre .nfo til .txt så bliver den automatisk åbnet i notesblok.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 05-02-08 19:33

Citat
Jeg får tit en fil der har fil endelsen .NFO

Det er en inf fil

højre klik på filen og vælg åbn med, vælg så Notesblok

så skulle du kunne læse den ;)

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 05-02-08 19:40

Tak for svaret OR.

Ja, hvor er det enkelt......når man bare ved det....

Og der stod ikke noget der egentlig var vigtigt i den fil, jeg denne gang åbnede.... men... tak