/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Toshiba
Fra : OR
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 05-02-08 19:00

Hey

Roder lidt med en bærbar af mærket Toshiba satellite A50

Kan ikke få den til at finde det trådløse netværk der er i pcén så jeg prøvede at hjente en driver på deres hjemmeside og får så denne meddelelse for at kune finde ud af hvilken trådløs kort der er i pcén

Windows XP
1. Go to Start/Connect To/Show all connections/.
2. Choose Wireless Network Connection, right-click for Properties.
3. Check General tab for "Intel(R) PRO/Wireless XXXX".

MEN nu er der installeret XP DK og finder jeg så dette her ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-08 19:58

Prøv at højreklik på denne com der skal det vist stå Derefter gå i kontrolpanel og se der efter trådløse netværk prøv også at gå i system hardware enhedshåndtering og se om der er nogle gule trekanter

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : zith

Dato : 07-02-08 10:52

Har du fået dit trådløs installeret?? og kan du bare ikke komme på??

Hvis det ikke er installeret så skal du hente en driver som du sikkert kan finde på deres hjemmeside.

Hvis det er installeret og du bare ikke kan komme på det trådløse så skal du først se om du kan se noget trådløst og HUSK at slå det trådløse til via en knap på bærbaren et sted

Kommentar
Fra : OR

Dato : 07-02-08 17:39

Problemet ligger i jeg skal vide hvilket kort der er i pcén for at kunne hente en driver der er nemlig et par stykker at vælge imellem !

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-08 19:52

I Enhedshåndtering akn du se hvad for kort der er i.

Højreklik Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering.
Der kan du se hvad det hedder og er det ikke installeret en driver til det er der et gult spørgsmålstegn ud for enheden. Der kan du så dobbeltklikke enheden og vælge opdater driver. Lad den bare bruge nettet til at finde en så plejer det at gå ad sig selv

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-02-08 07:51

gå ind på google og skriv everst home download så skal du hente det program den kan fortællle dig hvad der sidder i din pc