/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp søges - slette 2000 billeder
Fra : foxterrier
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 18-02-03 20:30

Hej kære Gruppe

Kan i Hjælpe mig, vi er kommet til at slette 2000 billeder( JPG ) også papikurven er tømt
findes der er program, som kan grave dybt ned i pc en og finde disse igen
Vejledning ønskes !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-02-03 20:38

Hej Foxterrier

Prøv at læse dette link. Jo før dy gør det jo bedre. Jeg reddede selv ca. 75% af mine julebilleder af børnebørnene.

http://www.kandu.dk/dk/tip/3002

Som sagt, skyld dig at få det gjort, inden du gemmer for meget på din harddisk.

Med venlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 18-02-03 21:24

Hej
Ja det er ikke sjovt

Har selv haft stor glæde af recover4all
det reddede næsten alle billeder vi fik slettet
men jo mere du bruger computteren inden du redder billeder
jo flere billeder er ikke til at redde .. så lad helst være med
at bruge .... er sikkert svært

men prøv at kigge her
http://www.recover4all.com

koster vist lidt at hente ... men er pengene værd syntes vi

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:42

Hej foxterrier

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 05-03-03 00:19

Kære begge 2 tak for jeres hjælp, jeg må sige, at jeg har redet ca. 300 billeder, men godt jeg har en del liggende som photo draw på en anden pc.
Der kom en del JPG filer med tilnavnet recovered JPG.rdr - dem kan jeg ikke åbne, men kun dem der kom som ren JPG kunne åbnes.
jeg er ret ny i dette her, så jeg ved ikke hvordan jeg lukker emnet, eller giver point.
hilsen Anne

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-03-03 06:32

Hej foxterrier

Det gør du ved at acceptere et af de svar du har fået.

Med venlig hilsen
Frank