/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
program lukker af sig selv
Fra : gril
Vist : 547 gange
500 point
Dato : 05-02-08 18:31

Hejsa… Jeg har problem med et program Azureus.. problemet er at lige så snart det er start op, så lukker det af sig selv.

PS. Azureus er et Java baseret program

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 18:47

nu kender jeg ikke programmet - men konflikter det - eller har det fejl - så er det altid bedst at afinstallere og geninstallere igen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 260 point
Dato : 05-02-08 18:47

værktøjer/konfiguration/brugergrænseflade/start De 4 øverste skal være vingede af, og kun den øverste af næste serie, som hedder: Åben fanen "mine torrent" når azureus startes

Kommentar
Fra : gril

Dato : 05-02-08 18:54

hvorfra skal jeg åbne, er det i Azureus?

værktøjer/konfiguration/brugergrænseflade/start

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-08 20:17

jeps
Ja for du kan vel åbne Azureus ved at dobbeltklikke på det blå "bjørneikon" nede ved uret ?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gril

Dato : 05-02-08 21:17

nej det lukker helt ned

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 05-02-08 21:42

Du kan jo gå ind under fjern tilføje programme under denner computer.
Finde programet.
Hvis der et sted står reparer så tryk det og afprøv om det virker...

Simon.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 05-02-08 21:45

jeg har prøvet at slette det unde hjælp

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-08 22:47

Hvis du har slettet noget af Azureus kan det selvfølgelig ikke køre.?
Slette under hjælp, har jeg aldrig hørt om.
Du skal jo havde den seneste sun java version
http://faq.vuze.com/?CategoryID=20

Kommentar
Fra : gril

Dato : 05-02-08 23:23

glem det har fundet et andet program at bruge men

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 05-02-08 23:24

Tak for svaret pallebhansen.