/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Postal 2
Fra : Persilja
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 05-02-08 14:07

Jeg kan ikke finde den taste-kompination for, at få koder ind?
- Nogle, der kan hjælpe?

På forhånd, tak .

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-02-08 14:29

Er det disse...godt nok på svensk...men med lidt god vilje

http://www.fuska.nu/spel/?s=1&id=891

Ziggy99

Kommentar
Fra : Persilja

Dato : 05-02-08 15:11

Jeg ved godt, at man skal trykke på shift + @, det har jeg nemlig prøvet .
Men .. det virker bare ikke .

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-02-08 15:36

Du skal trykke på ½ (ved siden af 1 tallet), og så burde consollen komme frem. Hvis du har den til. Og der kan du skrive dine koder.

Du kan tillade konsollen, ved at højreklikke på din genvej til spillet, som ligger på skrivebordet, og vælger "egenskaber", og der ser du den sti genvejen linker til, det ser således ud "C:\Programmer\Eksempel\Eksempel.." osv, efter det sætter du en -consol

Således:
"C:\Programmer\Eksempel\Eksempel.." -consol
så burde det virke

Kommentar
Fra : Persilja

Dato : 05-02-08 15:52

Det virkede ikke.
Jeg prøvede, og så blev spillet helt åndssvagt .