/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken film er det?
Fra : tbayh
Vist : 665 gange
300 point
Dato : 05-02-08 10:53

Da jeg var ca 10 år, så jeg en film på DR fra midt halvfjerserne som jeg godt kunne tænke mig at se igen. Men jeg har ledt alle steder og kan ikke finde den. Har ej heller titlen på den.

Det jeg kan huske er:

I starten af filmen ser man en kvinde som går gennem en park. Der står en afro amerikaner og spiller bongo trommer. Pludselig ser hun en man løbe gennem en indhegning i parken hvor der er træer og pludselig bliver han skudt.
Der er ikke andre som ser dette og hun går hjem i sin lejlighed, men selvfølgelig skræmt.
Da hun står på badeværelset og kigger sig i spejlet ser hun pludselig noget som hænger på døren bag hende. Da hun kiggerefter er det den døde mands jakke!

Nogen som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-02-08 12:37

Har hun ikke sit kamera med i parken og tager et billede af mordet?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-02-08 15:34

"CloseUp" ?

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 05-02-08 16:07

C.S.I N.Y LAS VEGAS MIAMI eller hvor gammel er du nu

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 05-02-08 16:07

KRIMINAL INSPKTØR BARNEBY?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 05-02-08 17:17

Det lyder som noget Hitchcock eller Agatha Cristie

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 19:23

Ja.... Agathe Christie eller Alfred.. jeg har osse ledt... Den er ikke nem... Og Barneby blev ikke sendt i 70erne eller Miami Vice

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 06-02-08 09:30

Stouenberg: Mente du ikke "Blow Up" ? -Men det er ikke den...

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-02-08 22:59

Tak for jeres bud, men den er ikke fundet endnu. Det er ikke Agathe Christie eller Alfred.
Detmed kameraet kan jeg ikke lige huske, men måske.....
Det er heller ikke CloseUp eller Blow Up.
Desværre, men tak for jeres bud.
Men i må ikke give op

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 17-02-08 07:46

French conection?

Kommentar
Fra : bassecon

Dato : 25-02-08 16:39

Lyder som en heftir film for en dengang 10 årig
Siden du kan huske så meget fra starten af filmen må du da et eller andet sted kunne grave nogle flere små detajler frem fra denne mystiske film. Såsom slutningen, hvad for en by osv.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 08-03-08 09:56

Kender ikke byen. Slutningen er noget med at det er nogle venner som laver sjov med hende.