/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Aresselinien
Fra : elha
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 05-02-08 10:44

Hvis jeg skriver dr i adresselinien, får jeg kun : Siden kan ikke vises.
Hvad skal ændres?

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 05-02-08 10:51
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 10:51

skriv dr.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-02-08 10:51

Kommentar
Fra : elha

Dato : 05-02-08 10:53

Jeg er udmærket klar over, at jeg kan skrive dr.dk, men man kan nøjes med at skrive dr og sende, og det er det ,jeg vil.

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 05-02-08 10:56

Brug firefox, så kan du bare skrive "dr".

Så går firefox ind og googler og tager så første resultat. Selvfølgelig hvis der er andre sider end dr der kommer først, så vælger den det - meeeen det skulle ikke være tilfældet !

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 60 point
Dato : 05-02-08 11:00

skriv dr - tryk på CTRL tasten + Enter, så skulle du komme ind - fungerer på alle danske hjemmesider

Clou

Kommentar
Fra : elha

Dato : 05-02-08 11:02

Tak, men det kan/må jeg desværre ikke pga. arbejdet.. Vi sidder to personer, hvor den ene kan, og jeg kan ikke, så der skal vel "bare" rettes et sted.

Godkendelse af svar
Fra : elha

Dato : 05-02-08 11:05

Tak for svaret clou. Det virkede, selvom jeg stadig godt vil vide hvorfor det andet ikke virker.

Kommentar
Fra : elha

Dato : 05-02-08 11:11

Hvis der er en der ved, hvorfor, skal du nok få ekstra point

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 05-02-08 11:22

[CITAT skriv dr - tryk på CTRL tasten + Enter, så skulle du komme ind - fungerer på alle danske hjemmesider

Clou[/CITAT]

Desværre ikke Clou
hvis jeg gør det,
så kommer jeg på en reklameside dr.com

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 05-02-08 13:14

<Semmer

Det er fordi din windows er sat op med den engelske/amerikanske udgave.
Du kan så til gengæld at skrive f.eks. foxsports og du vil komme til www.foxsports.com
Med andre ord Ctrl + Enter virker på alle com-adresser på din pc