/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Problemer med APACHE TOMCAT
Fra : jonnaback
Vist : 266 gange
20 point
Dato : 18-02-03 17:03

Jeg har det problem at når jeg logger mig ind på hjemmesiden fra dansk tipstjeneste, så sker der det at der kommer en boks, hvor der står: APACHE TOMCAT/4.0.4. Med det resultat at jeg ikke kan logge mig på. Hvordan slipper jeg af med det? Jeg har fået at vide at man kan taste: ctrl+F5, men det er jo på PC, hvad gør jeg på min iMAC. Hjælp mig!!!!!

Kommentar
Fra : Nextor

Dato : 02-06-03 17:26

Hvis du får den side er det som regel serveren, som er konfiguret forkert. Send en mail til den adresse der er på siden og fortæl dem hvad der sker når du prøver at gå ind på den