/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Startside
Fra : ipbirk
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 04-02-08 15:15

Hej
Jeg har sat google op som min startside når jeg dobbeltklikker på IE ikonet på proceslinien, men jeg vil gerne have at når jeg starter min pc så åbner Ie automatisk på siden som er
http://www.google.dk/ig?hl=da. normalt kan man hente exe filen til programmet og sætte ind i start men hvordan gør jeg det her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:43

Bare træk genvejen til din browser den op i startbiblioteket...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-02-08 15:51

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start
Gå ned i ovenstående mappe og højreklik på et tomt sted i samme>Ny>Genvej>gennemse>browse frem til>
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

anvend>ok
Prøv at genstarte.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-02-08 15:52

Klik oppe på Funktioner - Internetindstillinger - Under punktet Startside, sletter du det der står nu -skriv så den pågældende side du vil have til start - Trykker Anvend og Ok

Clou

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-02-08 15:52

klik på IEXPLORE.EXE
anvend>ok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 15:54

Sikke dog en masse omveje

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-02-08 16:00

det er da til at fatte refi,prøv at læs dit eget indlæg som en
udenforstående,der er også andre måder at gøre det samme på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:07

Ja da masser - men INGEN så nem....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:09

Nåh...

Var det den "den" for meget - læsefejl....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-02-08 16:13

som trøst,jeg fattede det godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:16

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-08 02:44

Citat
når jeg dobbeltklikker på IE ikonet på proceslinien
er det ikke Hurtigstart du mener når du skriver Proceslinjen ? Der skal kun klikkes en gang så allerede der kan du halvere arbejdet, men ellers mit forslag ligner de øvrige: Højreklik på genvejen til Internet Explorer, det er ligemeget om det er den på Skrivebordet eller den i Hurtigstart, klik på Kopier, klik på Start og på Alle progammer, find og højreklik på Start, klik Åben mappen Alle brugere, i den mappe som nu åbner højreklikker du og klikker på Sæt ind, så nemt kan det gøres

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 02:46

Når du starter computeren og Internet Explorer åbner, så er det selvfølgelig med den side du har valgt som startside

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 02:49

Citat
Ja da masser - men INGEN så nem
min metode er faktisk nemmere refi

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-02-08 02:52

Min er for livet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 08:23

Næh o.v.n. - ikke nemmere....

Den kræver flere klik - min KUN 1 - der holdes nede og slippes igen....

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 18-02-08 16:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-08 01:01

Selv tak, fik du det ønskede frem ?