/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Bestilling af stofanet
Fra : jens1238
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 04-02-08 13:56

Er der nogle herinde, som har erfaring med hvor lang tid, der går fra man bestiller internet hos stofa til man kan gå på nettet?

Jens1238

Kommentar
Fra : bart-simpson

Dato : 04-02-08 14:07

først og fremmest lad værd med at bestille stofa deres netværk går altig ned og det er mega iriterene når man spiller wow :P men heller ikke deres tv er særlig godt.. det er sandt nok det er billigt osv. meeeen der er mange andre selvskaber der kan gøre det lige så godt bare med lidt bedere kundebetjæning :P men da vi bestildte stofa gik der om krin 1,5 måneder :P

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-02-08 14:14

For mig gik det hurtigt. Desværre kan man ikke bare vælge. Hvis der er stofanetkabler på vejen så kan du være sikker på, at du ikke kan få TDC kabel-TV og omvendt.

Kommentar
Fra : bart-simpson

Dato : 04-02-08 14:22

hvis du bor i en by så er der rigtig STOR shace for at du kan få det hele. men hvis du bor på landet er du lidt fuckd. men nogle kloge hovder har opfundet det trådløse :P hvor man får en box der sætter ved siden af din pc men det kræver bare et netværkskort eller et USB tråløsnetværk :P og så rækker der over hele huset

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-08 14:27

Jeg kan heller ikke genkende den første negative vurdering.
Vi har Stofanet via kabel TV her i byen, og der er sjældent problemer, slet ikke med TV.
Og systemet var hurtigt oppe at køre, men det er nogle år siden, Svend

Kommentar
Fra : bart-simpson

Dato : 04-02-08 14:31

så er det fordi i aldrig bruger det!! vores hopper af op til 15 gange om dagen altså netværket og på vores tv er der tit nogle kanaler der hopper af!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 14:57

Stofa er da ikke ringere end alle andre.....

At nogen har erfaringer med afhop siger INTET....

Det sker for ALLE kunder i ALLE net....

Intet er 100% og der kan være masser af årsager der IKKE behøver være udbyders skyld...

Men tilbage til spørgsmålet...

Er stofenet allerede etableret på din adresse er du koblet op fra dag til dag....

Er det der ikke er det slet ikke sikkert du kan få det...

Sååååå - lidt flere oplysninger tak....

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 07-02-08 13:56

Hvis alle kabler er trukket, kan du gå på ligeså snart du har indstillet din pc´er. Jeg mindes, der gik små 2 uger fra vi bestilte til teknikeren kom. Derefter gik vi på, da pc var indstillet.

Har iøvrigt ikke haft de store problemer med stofanet.

Kommentar
Fra : jens1238

Dato : 07-02-08 21:00

Hej igen,

Jeg har bestilt en "Gør det selv" pakke. Så regner med at modtage en pakke en af dagene, og så kan jeg koble mig på nettet.

Det er hårdt at leve uden internet :)