/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
zaptor
Fra : tiemaster
Vist : 575 gange
100 point
Dato : 04-02-08 12:46

hej har fået sådan en zaptor boks. og det ser jo godt ud det hele..
men hvordan sætter man sin dvd optager til den, og finder kanalen hvor den er.......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-02-08 12:52

- fulgte der ikke en manual med?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 04-02-08 12:56

øøhh jo men der står det ikke står bare man kan sætte en til og hvor

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-02-08 13:11

Det er nok enten en HDMI-udgang eller scartudgang du sætter til din DVD. Din DVD sætter du så til at optage fra den eksterne indgang som sikkert hedder noget med ext1, 2, 3, eller 4.