/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
God grafik til pc spil??
Fra : zith
Vist : 720 gange
110 point
Dato : 04-02-08 11:40

Halløjsa

Jeg tænkte lidt på at få nogle vilde spil da jeg lige har fået ny pc...

Det skal gerne være med rigtig god grafik så jeg kan se at det virker og det

Jeg kan bare ikke lige komme på noget.
Dette har jeg:
Crysis
gears of war
timeshift
medal of honor airbourne
call of duty 4
Rise of legends
C&C 3 Tiberian wars

Nogen der har nogle foreslag??

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-02-08 11:51

Bioshock

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 04-02-08 11:53

Hej Zith. De nyeste af Medal Of Honor har høj grafik med høj detaljegrad.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 11:54

Er det godt?? er det ikke ligesom myth ?? hvor man bare skal gå rundt og sådan?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 11:58

ja det nyeste er medal of honor airbourne som jeg skrev jeg havde

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 04-02-08 12:00

Grand Theft Auto San andreas (Second edition).. den skulle være god..

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-02-08 12:05

Du kan også prøve det nye Microsoft Flight Simulator X. Det er rimelig grafikkrævende.

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 04-02-08 12:13

Prøv denne hjemmeside http://www.avp-r.com/ Der kræves lidt grafik

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 12:26

Hehe må gerne være spil med lidt sjov handling i osse

Tror ikke san andreas er så meget grafik krævende det er jo "tegnet" er det ik?? kan slet ikke huske det

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 04-02-08 12:34

Jo.. Du har nok ret

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 04-02-08 12:48

accasin creed..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 12:52

Det er vist ikke udkommet til pc endnu er det??

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-02-08 15:13

COD4 Modern Warfare er vanvittigt godt, og ekstremt flot. Har kun spillet det på X360, men mon ikke det også er fremragende på PC!?

Jeg så godt du selv har skrevet det. Det er bare for at understrege. :)

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 04-02-08 16:19

America's Army v2.8.2, huh, GRATIS

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 04-02-08 16:19
Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 04-02-08 17:34

Hej igen.... Hvad med det nyeste Burnout?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 05-02-08 13:39

burnout?? kender jeg ikke??

JA COD4 er mega fedt og grafikken er bestemt osse pænt og har det nemlig installeret

Kommentar
Fra : Bugvin

Dato : 05-02-08 19:04

øh..... Burnout er åbenbart kun til Ps3 og Xbox....... sorry

Kommentar
Fra : zith

Dato : 06-02-08 09:37

damn... hehe

Kommentar
Fra : killer10

Dato : 06-02-08 14:49

100% Crysis. Super spil, med meget god grafik!

Kommentar
Fra : zith

Dato : 06-02-08 15:01

jeg har ikke fået spillet så meget af det endnu men ja det er ganske udmærket grafik...

Accepteret svar
Fra : Persian_Boy

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-08 21:50

The Elder Scrolls Oblivion, man skal have en rigtig god computer, for at kunne køre det godt

Kommentar
Fra : zith

Dato : 07-02-08 08:02

ja det var da måske en god mulighed sidst jeg prøvede det da var det ikke lige det bedste grafik hehe

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 12-02-08 17:19

du kan prøve WOW. eller HALO3 når det udkommer

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 12-02-08 17:22

der er også toca race driver 3 har det og det kræver også lidt god grafik
der er også hl2 version 2

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 08:03

WOW har jeg prøvet og det var ikke lige min kop te man skulle løbe alt for meget rundt og døde alt for tit... eller jeg gjorde hehe.

HALO er heller ikke lige noget jeg har prøvet 1'eren måske 2'eren kan jeg ikke huske men sys det var vildt kedeligt før der skete noget som helst.

Toca race driver var måske en idé det vil jeg lige se og evt. prøve

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-02-08 08:07

Okey har lige set lidt af det der toca spil... og det er vist heller ikke mig bil spil hvor man bare kører i ring igen og igen og igen er lige kedeligt nok for mig heheh....

Skal hjem og prøve det der nye need for speed ting se om det minder om de andre eller der er sket noget nyt

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 14-02-08 10:01

så prøv fifa eller nej nej det er noget lort

prøv counter-strike soures

Kommentar
Fra : zith

Dato : 14-02-08 11:04

hehe helt enig fifa er bestemt ikke mig hehe..

og source er da osse fint nok men bare ikke lige med så god grafik det kunne jeg osse kører på den gamle med max grafik hehe...

Kommentar
Fra : andreo

Dato : 18-02-08 12:48

Du skulle prøve Neverwinter nights 2
Jeg bliver imponeret hvis du kan køre DET i højeste opløsning

Kommentar
Fra : zith

Dato : 22-02-08 17:27

okey det har jeg aldrig prøvet det vil jeg da prøve.

Kommentar
Fra : rtl817

Dato : 03-03-08 12:33

Prøv Trackmania Nations.

Det er Freeware og grafiken er utrolig god.

Link: <a href="http://www.trackmanianations.com/indexUk.php">http://www.trackmanianations.com/indexUk.php

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 03-03-08 20:00

he, den synes jeg da jeg havde anbefalet..., men det var nok kun en drøm...

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 10-03-08 17:19

Tak for svaret Persian_Boy.

Spiller nu Oblivion men har desværre lidt problemer med at opdatere det håber det lykkedes og det vil fungere SKIDE fedt med mine grafikkort (GeForce 8800)