/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
kopi cd/dvd til iso
Fra : Walid9955
Vist : 646 gange
50 point
Dato : 04-02-08 08:34

hey
vil lige spørge om der er et program som UltraISO til mac ????
hvis ja hvor kan jeg så download den fra???
må gerne koste penge

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 08:52

Citat
Isofiler åbner du med Disc Copy som er Mac OS X medfølgende værktøj for skivavbildninger. Du skal bare dobbeltklikke på filen så åbner den og programmet placerer en virtuel CD på skrivebordet.

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 05-02-08 19:55

nej hvordan kan jeg selv lave iso fil eller kopi fra en cd om til iso ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 20:34

Citat
Enklast och billigast och bäst är väl att använda Skivverktyg som kommer med MacOS (ligger i mappen Verktygsprogram). Välj "Ny avbild från mapp" eller "Ny avbild från enhet" och spar i formatet cd/dvd-master. När den är klar ändrar du bara filändelsen från .cdr till .iso.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 07-02-08 20:16

Uden at have sat mig ind i alle detaljer om windows programmet UltraISO vil jeg tillade mig at anbefale "Titanium Toast" fra "Roxio" til Mac-brugere.

http://www.roxio.com/enu/products/toast/titanium/overview.html

Der er vist ikke ret meget der ikke kan klares med Toast, men det er et kommercielt program og selv om det, lige som så meget andet, sikkert også findes som pirat-kopi et eller andet sted på nettet, så er det ikke så dyrt så det ikke er til at købe hvis du faktisk har brug for det.