/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista expert søges.... Expert!
Fra : perkh
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 03-02-08 23:47

Hej Alle
Har forsøgt tidligere med dette spørgsmål uden nogen har kunne komme bare i nærheden af et brugbart svar! Når jeg på en tilfældig hjemmeside f.eks skal uploade ved hæfte et billede/fil der hvor man så på siden kan trykke gennemse så man kan væge filen på sin pc chrasher Vista, hver gang og uanset hvilken side. hjælp please. understående den fejlmeddellese der kan finder efterfølende:
Problemsignatur:
Navn på problemhændelse:   BlueScreen
OS-version:   6.0.6001.2.1.0.256.1
Landestandard-id:   1030

Flere oplysninger om problemet:
BCCode:   1000007e
BCP1:   C0000005
BCP2:   8CB64B7E
BCP3:   8356775C
BCP4:   83567458
OS Version:   6_0_6001
Service Pack:   1_0
Product:   256_1
PS som det fremgår af dette har jeg opgraderet Vista til servicepack 1...dette har intet med problemet at gøre det var der også før og jeg opgraderede i håb om at det ville hjælpe.
Det er ikke et Hardware problem og pcen er hurtig og med 2GB ram Vista er ultimate 32 bit.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-02-08 00:14

Højst sandsynligt et driverproblem. Hvis du installerede/opdaterede en driver inden det skete, så fjern den, og geninstaller den.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-02-08 00:54

Kan også være et RAM problem, prøv at tage en af blokkene ud og prøv igen, hvis ikke det hjælper, så prøv så at bytte om og tage en anden ud, kun et forslag jeg er ikke ekspert i noget som helst

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-02-08 03:38

Nu er jeg godt nok kun en XP expert, men mit bud er at Vista er problemet :)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-02-08 03:39

Hader du ikke bare når folk kommer med sådan nogle tåbelige indslag :/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 09:23
Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 10:02

Hej alle. det var expert kommentarer jeg bad om
Bruuno: Jo det ødelægger også chancen for at få et kvalificeret svar...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-08 10:34

Men for lige at spørge ind til problemet.
Kan du heller ikke benytte denne opload:
www.peecee.dk

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 11:11

Hej Eyvind.
Nej det kan jeg ikke crasher med det samme... når jeg trykker på gennemse..???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 11:19

Jamen så må du jo se om du finder en expert og hvis nu en finder ud af det ved en tilfældighed så er han så opgraderet til expert ?? og tror du at det højner lysten til at bruge tid på dig ?? Fluebenet ud og selv tak

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 11:26

Sunowich, tror ikke jeg helt fatter dit ærinde? Det er 3 gang jeg forsøger med dette problem og det mindste man kan forvente er vel at folk tager det seriøs ellers er dette site ved at grave sin egen grav. Hvis man kun får humorristiske indlæg og platte kommentarer tilbage på seriøse spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-08 11:30

Jeg har lige prøvet i Vista:
www.peecee.dk > gennemse > og den drøner hen og kigger på explorer som den skal.

His jeg prøver at lave en genvej > højreklik på skrive bordet > ny > genvej > gennemse >så åbner den explorer.
Kan du det - så tror jeg det er din firewall / viruskontrol som bemser når det er UDE du forsøger.

Ps. Der er ikke så mange eksperter her på Kandu, men en masse som ved lidt.

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 11:42

Hej Eyvind.
TAk for indsatsen...desværre det gør den uden problemer det er kun når jeg er på en webside problemet er der. Det er ok at alle her ikke er experter!! og dette er ikke møntet på dig ! Men når jeg søger expert råd i min overskrift kan det jo ikke nytte at samtlige amatører blander sig
Det opstruerer for det engentlige ærinde. Tak for dit tip vil brøve at ændre instillinger i min firewall og teste det med firewall fra ... men noget siger mig at det ikke er der hunden ligger begravet...snarere i Vista og personlige sikkerheds instillinger...rent gæt

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 11:45

Har du evt. mulighed for at geninstallere Vista?? Det kan være det var et problem da den blev installeret og så er der ikke så meget at gøre ved det end at starte forfra... Hvis det er en preload kan det være det image du måske har liggende på din pc (skjult) som har problemet og så skal du have fat i et nyt image som du kan få ved fabrikanten for det meste.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-08 11:45

Ja for min drøner lige på og jeg kører med Avast og Vista firewall standard og har ikke slækket på noget.
Den er også opdateret.

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 11:53

zith: Ja det har jeg men det er jo det jeg forsøger at undgå... men det ender jo der hvis ikke andet hjælper.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 11:59

Og det tror jeg ikke det gør for som du selv siger har du prøvet næsten alt det som måske kunne hjælpe.

Så tror det er den mulighed at gå...

Ellers skal du skrive eller ringe til Microsoft og spørge dem men de har jo lange ventetider så vil nok tage alt for lang tid.

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 12:09

eyvind : alle sikkerhed indstillinger er afprøvet med og uden firewall alle desværre med samme resultat og 4 crash for at komme i gennem det kan helt udelukke at problemet skyldes firewall eller andre lignende indstillinger.

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 12:11

zith... ja kan være men ville gerne have en der kunne tyde fejl koderne til at udtale sig vil jo nødig reinstallere alt på 2-3 dag også opdage at mit problem er det samme

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-02-08 12:24

kan jeg skam godt forstå ville være lamt.

Men var osse derfor problemet måske ligger på det image du har så du måske skal have et nyt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-02-08 12:59

Jeg er ingen expert, men jeg googlet dit problem og der var mange der har samme problem som dig.Du kan læse omen af løsningene her: http://www.vistax64.com/vista-installation-setup/119874-bsod-bccode-1000007e.html
eller prøv at søg i google på dit problem.
alimak

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 04-02-08 13:19

Hej Alimak...tak for dit tip. men der er væssentlig forskel...1 det omtalte er 64 bit versionen min er 32 bit... 2 det er kun bccode 1000007e der har samme fejlkode de andre er forskellige. Jeg vil se nærmere på det men det virker ikke som om det er samme problem der omtales.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-02-08 16:30

Prøv lige at tjekke om du har denne driver -> http://www.vistaguide.dk/forum/viewtopic.php?t=297

Ellers stil dit spørgsmål i det forum, for der er nok nogle Vista eksperter, når vi nu ikke er gode nok.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-02-08 18:37
Kommentar
Fra : helgec

Dato : 04-02-08 21:48

Har du prøvet at uploade til en ftp server via browseren, hvis ja gav det samme problem, hvis ja, har du prøvet at uploade til en ftp server via konsollen, hvis ja gav det samme problem?

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 05-02-08 21:07

Hej stls. rigtigt godt bud men deværre eller rettere gudskelov har jeg ikke den driver.
Jeg har i øvrigt chekket alle mine drivere ..og tror ikke længere på at det ligger der. Mere at det er en form for sikkerheds /beskyttelse der træder ind og får PC il at crashe.

IBM760.. Nej det er ikke samme problem.

helgec: Har prøvet har ikke nogen problemer der.

Kommentar
Fra : pop59

Dato : 08-02-08 10:01

Nu skriver du ikke hvilken browser du bruger ,har du prøvet flere forskelling?
Hvis det kun er IE der giver problemet kunne du prøve at gå ind i funktioner--->administrer tilføjelsesprogrammer----->aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer---->tilføjelsesprogrammer der er indlæst i internet explorer i øjeblikket.
Og der deaktiverer dem en efter en til du finder den der giver problemet.