/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger sang....
Fra : jonni23
Vist : 449 gange
30 point
Dato : 03-02-08 22:40

hej...

Hørte en sang med en mand.. det eneste jeg fik fat i af hvad han synger er : i said heyiyeah, i said uhohhhuhohh...

haha.. ikke meget info, men tror i, at i ved hvilken en det er??

kunstner navn samt titel =)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 22:44
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 22:47

Er det den?

Altså den jeg har linket til
4 Non Blondes - What's Up

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 03-02-08 22:57

Nej... hehe.. det er en mand der synger den ;)

og den er ny ;)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 22:58

du kan slet ikke nogle flere oplysninger? Flere ord fra teksten? Var det på p3 du hørte den og hvad dag og tid osv`?

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 03-02-08 23:02

nej det var til en privat fest...
kan godt være han sang she said hey i jeayh, i said oh ou ohhh...

men ved at i videoen var det en mand, mørkt hår, hvid skjorte... han sad ved vandet.. kan det hjælpe?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 23:07

hmm ja lidt måske. Hva genre var sangen? og ved du hvor ny den er?

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 03-02-08 23:10

puhaaa... det meget at forlange når jeg var vold fuld jo :P

ehm... alm dance, ikke techno og den slags.. men alm pop agtigt ;)

ja, men den er ret ny, som i næsten lige kommet frem tror jeg =)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 23:31

kan desvære ikke hjælpe dig. Har ikke nok oplysninger. Men det kan være der er en anden herinde der kan.

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 03-02-08 23:40

øv øv.. kan du ikke bare linke til nogle nye evt så, som du tror det kan være?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-08 16:58

Hejsa er det denne
http://www.youtube.com/watch?v=60og9gwKh1o
Hvad den hedder er jeg ikke sikker på numa numa står der men om der er titlen ved jeg ikke..
mvh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-08 17:01

http://www.youtube.com/watch?v=cn4Y60cv__U

O-zone"Numa-numa"

Hvis det er den

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 04-02-08 18:09

haha xD

nej det er ikke den :)

Den er rimelig ny =)

en enkalt mand på videoen, mørkt kort hår, lidt skæg, sidder ved vandet i en hvid skjorte synger: i said ohhuohh, i said yeah ye yeah..

det er pop-dance agtigt musik

Kommentar
Fra : jonni23

Dato : 04-02-08 18:38

Fandt den selv =)

Lucas Prata - she said yeah yeah =)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-02-08 18:55

Via Youtube, indrøm bare...