/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MicroAFA - Spam og Blacklister
Fra : IBM760
Vist : 1241 gange
100 point
Dato : 03-02-08 17:40

MicroAFA har kun været på Kandu i kortere tid, men han er ufattelig med alle hans SPAM Tips, men nu er han også begyndt at blackliste brugere - pt. 3 stk.
Til gengæld har han leveret 34 tips på under en måned, men kun stillet et spørgsmål - som han har annulret svarene på.

Citat
MicroAFA (Superbruger)
Medlemsnummer : 266324
Superpoint : 265
Medlemsdato : 05-01-2008
Seneste login : 03-02-2008
--------------------------------------------------------------------------------
Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1
--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato
1 IBM760 28-01-2004
2 Klumme 09-12-2004
3 Stouenberg 19-09-2006

Hyggelig fyr.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 17:42

Han er komplet idiot

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 17:46

Hvorfor lager i ham så ikke bare være

Eller hvad vil du med din spørgsmål?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 03-02-08 17:53

ignorer og giv konsekvent 0 stjerner

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-08 17:55

fordi det hjælper ikke noget at lade ham være.. han skal sq væk..

ellers bliver de gode tips jo bare spammet over til side 2 og man går glip af noget spændende.
Det burde laves nogen regler for tips.. f.eks. noget med antal tips pr dag.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-02-08 18:18

Jamen Junior, så var Mirit røget for længst! LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-02-08 18:21

Iøvrigt er kandu "kolde". De administrerer intet. Alt får lov at være i tiden. Gevinster udbetaler ikke efter sigende. Kontakt kandu duer ikke. Sëhhh vi har åbenbart lovløse tilstande i tiden. Var det iøvrigt ikke MicrAfa der gav sine nye profiler en masse bytte bytte poæng???

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 18:29

Få jer en liv Kandu er kun en side på internet.

Hvis i ikke gider en person, så ignorér personer.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 18:44

Nogle af hans tips er da helt fine - og det der med at blackliste folk er der jo mange der bruger.

Så jeg kan ikke se noget problem i det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 18:52

Endnu en tudetråd over blacklisten jeg er enig med ocorner, ignorer profilen ingen tvinger jer til læse alle tipsene, hvis der noget i vil fortælle brugeren, så kan jeg til oplysning fortælle at der ikke er lukket for private indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 18:54

Forøvrig er jeg varm tilhænger af blacklist funktionen, ved godt at nogle misbruger den, men den er rar at have ved hånden hvis et spørgsmål løber af sporet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 18:57

Gider du lige skvadderhoved ocornor

Hvad fanden ved du om, hvem der har et liv, og du skal vel i øvrigt ikke definere hvad ET liv er, som det hedder.

Den kopierede floskel FÅ DIG ET LIV er til at brække sig over og et eklatant udtryk for, at man overhovedet ikke selv er i stand til at finde passende ord.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-02-08 19:03

MicroAFA er en klovn.

Sådan er det, - Slut!

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 19:34

Hej. jeg kan godt stoppe med mit såkladte 'spam' men jeg gør det for at få 'sp' jeg kan jo for helvede ikke gøre for i er så kedelige at i skal bruge et år på at komme med et tip.

jeg har intet imod de possitive i denne her samtale. men dem der kun kan brokke sig tag jer sammen .

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 19:42

MicroAFA, forventer du virkeligt at du nogensinde kommer på plus point, så du kan komme til at stille spørgsmål.
Hvis dine Tip giver det + point, tæller det som Super Point (og dem kan du ikke bruge til ret meget), hvorimod hvis dine Tip giver - point, bliver de trukket fra de Point, som du kan stille spørgsmål for.

Du må formodentlig være oppe på minus 500 point eller mere.
Hvis du holder op med Tip i et par måneder, og så nøjes med tilskrivning af de 20 point hver dag - kan du formodentlig komme til at stille spørgsmål igen.

Du kan selvfølgelig også fortsætte med, at blackliste alle brugere der ikke giver + point til dig - så bliver der ikke ret mange tilbage på Kandu.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 19:47

jeg blackliste(r) ikke alle men kun dem som er negative hele tiden. jeg er da også begyndt på at svare på spørgsmål(ikke fordi du skal tænke når jeg skriver 'jeg er begyndt at svare...' at du så skal syntes jeg er dygtig.

hvor mange har du på din blackliste??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 19:49

Som du selv kan undersøge

Citat
hvor mange har du på din blackliste??

så har jeg ingen, og har aldrig haft.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-02-08 19:49

Jeg har jo lige over 6000 på min blackliste!

Det fungerer fremragende!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 19:49

MicroAFA

Citat
Hej. jeg kan godt stoppe med mit såkladte 'spam' men jeg gør det for at få 'sp'

Hvad er det så lige du vil bruge "sp" til !!! At vinde 500 kr. som ikke bliver fremsendt eller !!!!

Hvis dit store ønske er at få/tjene "sp" superpoint, så svar seriøst i de spørgsmål, der bliver stillet, så har du måske chancen.

Alle dine tips, især i vittigheder, er ikke superpoint værd. Men det er så min holdning at en vittighed ikke er et tip.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 19:56

Klumme
Citat
Gider du lige skvadderhoved ocornor

Hvad fanden ved du om, hvem der har et liv, og du skal vel i øvrigt ikke definere hvad ET liv er, som det hedder.

Den kopierede floskel FÅ DIG ET LIV er til at brække sig over og et eklatant udtryk for, at man overhovedet ikke selv er i stand til at finde passende ord.

Søde ven nu er du jo ikke beder en MicroAFA

Hvorfor gå op i hvad lort folk skriver, det er så negativ
Tænk positiv, læs kun det du har lyst til.

Men det er åbenbart svært siden du læser alt så negativ.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 19:57

det kan du så have ret i men hvis jeg nu vil havce fjernet nogen fra min blackliste hvordan gør jeg så det??

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:12

vv

for sjov hehehe

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:13

Man skulle tro, at du var i familie med Disken.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:15

OKAY

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 20:15

Få dig et liv ocorner

Citat
Søde ven nu er du jo ikke beder en MicroAFA

Hvornår har jeg skrevet et tip??? Og så er jeg i øvrigt aldelesIKKEsød

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:18

Slap af klumme.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 20:20

Citat
hvis jeg nu vil havce fjernet nogen fra min blackliste hvordan gør jeg så det??

Har ikke selv nogen på blacklisten, så jeg kan ikke tjekke det, men kan du ikke klikke på et navn og på den måde åbne en menu til at slette det?

Hvis ikke, så vend lige tilbage. Så blacklister jeg dig - og prøver, om jeg kan finde ud af at slette dig igen.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 20:22

Citat
det kan du så have ret i men hvis jeg nu vil havce fjernet nogen fra min blackliste hvordan gør jeg så det??

MicroAFA

læs her http://www.kandu.dk/faq.aspx
rul ned hvor der står Blacklist bruger så har du en beskrivelse

Indskyld IBM760 det er jo en svar på et spørgsmål som burde været stille i en ny spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 20:23

Citat
Indskyld IBM760 det er jo en svar på et spørgsmål som burde været stille i en ny spørgsmål

Fandme spændende gåder LOOOL

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 20:24

Klumme

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 20:26

ups der skulle stå undskyld ikke Indskyld

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:27

ocorner, det gør ikke spor.

Hvis vi kan lære MicroAFA - hvordan man normalt opfører sig på Kandu, har vi opnået meget.
(Ok, han er måske ikke den eneste på Kandu, der undertiden overskrider grænsen for normal opførsel). Ingen nævnt - ingen glemt.

Accepteret svar
Fra : MicroAFA

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-08 20:31

nu har jeg fjernet alle fra min blackliste

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:34

Tillykke MicroAFA, det går fremad.

Du må hellere få de point, men du kan ikke købe spørgetid for dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 20:35

Citat
ocorner, det gør ikke spor.

Hvis vi kan lære MicroAFA - hvordan man normalt opfører sig på Kandu, har vi opnået meget.

LOOOL

Igen brugere, der vil bestemme, hvordan andre skal opføre sig KMPLAG

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:36

Tak for svaret MicroAFA.
Skal vi gøre en undtagelse, og give 5 *.

Så starter vi på en frisk.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:37

jeg vil da forsøge ikke at være så uppulær

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 20:38

Så fik du jo noget ud af din "tudetråd" IBM760

Du var jo ikke så irriteret over de "tips" der blev skrevet, men mere irriteret over du var blevet blacklistet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 20:42

Så blev MicroAFA sat på plads LOOOL

Hvem mon bliver den næste

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:42

jeg forstår dig vist ikke IBM760 hvis det var til mig. [Tak for svaret MicroAFA.
Skal vi gøre en undtagelse, og give 5 *. ][/CITAT]

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:44

Hej ans - nok var jeg træt af de Tips, men Blacklistning er noget af det mest barnlige på Kandu.

Jeg håber, at vi ser en hel ny MicroAFA på Kandu - når han kommer på + point.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:44

ja klart ans IBM760 satte mig ikke på plads han gav et et råd hvilket du godt kunne trænge til BLACKJACK

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:45

MicroAFA - det var min plan, at give 5 * - men der må være sket en taste-fejl.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:47

sorry men hvad betyder 5*-

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 20:50

Citat
Hej ans - nok var jeg træt af de Tips, men Blacklistning er noget af det mest barnlige på Kandu.

Det vil jeg nu ikke gi' dig ret i.

Det mest barnlige er nu de brugere, der opretter "tudetråde" fordi de er blevet blacklistet.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:52

NU må du da stoppe med det barne pjat ans bla bla bla må jeg være fri kan du ikke bare fucke ud af denne her samtale hvis du er så negativ som du er.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-02-08 20:54

Jo flere *, jo bedre svar.
Standard er 3 * - altså et gennemsnitligt svar.

Gennemsnit af de * du får ved Tip og Svar på spørgsmål - kan du se i din profil.

Du har pt. 1½ *, (lidt) noget under middel. - Men det kan du formodentlig gøre bedre med tiden.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 20:56

når'h så'rn

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 21:08

er denne her debat slut nu så??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-08 21:15

Jeg tror nu ikke at debatten om "tudetråde", hvis en bruger bliver blacklistet. på noget tidspunkt slutter

Citat
MicroAFA - det var min plan, at give 5 * - men der må være sket en taste-fejl.

Denne tråd burde have været en vittighedstråd LOOOL

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 14:57

HOLD NU KÆFT AND UPS DET VAR ANS DET VAR SKU DA ET MÆRKELIGT NAVN ANS HAR DU INGEN KREATIVITET???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 15:07

Det var mere passende om du klappede i lille mand. Ans foretager sig i det mindste noget fornuftigt på Kandu, i modsætning til dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 15:30

Dit humoristiske niveau er tårnhøjt. Det er klassehumor, som gør alle nulevende og afdøde humorister til skamme.

Personligt kan jeg ikke mindes, at jeg nogensinde har set noget så skingrende morsomt. DET ER VILDT SJOVT Hvor er du dog morsom MicroAFA

(Øhh hvad står Micro for?? Må jeg gætte LOOL )

Citat
Århusianeren gik til lægen og sagde, han havde diarré.
-Hvornår begyndte det?
-Da jeg tog cykelklemmerne af.

To bønder fra Århuskanten stod på marken og snakkede. den ene siger:- Ryger dine køer?
-Nej
Efter en pause lyder det: - Så er det nok din stald, brænder.

Ved du hvorfor de kun drikker rød Tuborg i Århus?
- de kan ikke tåle de grønne fordi de ikke er modne.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 16:18

DU er vist Århusianeren

Hvad fanden klader du så klumme er det en lorte art eller en idiot?? eller kan du ikke regne det ud?

det er jo ikke mit problem at du er komplet idiot så hvorfor skal det så gå udover os andre, vi kan ikke gøre for du har et så stort EGO vel

skal din BLE ikke snart skiftes med så meget pis der er i den eller er det lort for det er jo det kommer ud af munden på dig så det må jo være fordi BLEEN er overproppet den er vel ikke blevet skiftet siden 9-12/04 det er sku lang tid at holde alt det lort inde

at du kan holde dig selv ud

hilsen den du kalder LooooL

PS: du stinker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:23

Skulle du ikke nøjes med at udtale dig på egne vegne, eller er du for skvattet til at have en selvstændig mening?? Os og vi... Jeg ser altså kun dig

Citat
hvorfor skal det så gå udover os andre, vi kan ikke gøre for du har et så stort EGO

Men hamrende morsom, det er du altså whauuuuuuuuuu LOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 16:33

det er du også men på en klam måde du kan jo ikke klare dig så derfor prøver du at provokerer mig men så skal du gå langt bleskider hehe men hamrende morsom,det er du sltså whauuuuuuuuuuu LOOOOOOOOOOOOOOOL du stinker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:45

Du er jo syg lille mand. Se at få en til at kigge på det. Det må da ikke være rart for din familie, hvis du har nogen.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 16:54

LILLE MAND hehe din lille satan. du har sikkert stukket din famlie og læge ned eller har stanken gjordt det?

du stinker.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:59

Citat
Vidste du at Amrikaner Nr. 300.000.00 million blev født sidste År den 26 Juli

http://www.kandu.dk/Tip17315.aspx

Nu ved jeg hvorfor Micro indgår i dit nick LOOOL

30000000 million amerikanere i 2007 skriver du LOOOL

Det svarer til 30.000.000.000.000 mennesker De bor dælme tæt i Amerikanien.

Skulle du ikke klappe i, når du ikke aner hvad du skriver

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:28

Ups... så blev der stille hva Mikro LOOL Men det er okay.

Du kan starte med at lære talrækken fra 0 til 100 uden ad, til at begynde med. Så skal jeg nok hjælpe dig når du kan den, så du kan tælle alle de mennesker i USA. Men vi skal nok starte med noget i størrelse med Langeland Mikro LOOL

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 17:28

nej ellers tak ble-skider men det er jo mere svært for dig med alt det lort i munden ikke??

mor's baby-skider

du syinker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:37

30.000.000.000.000 mennesker LOOOOL Idiot

Jeg har ikke mere tid, til at lære dig om livet, talrækken og at opføre dig ordentligt. Så baj baj for nu loool

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:37

Mikro(hjerne) jeg synker ikke LOOL

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 17:38

og jeg kan meddle til din underudviklet hjerne at jeg godt kan tælle du ved man starter´med 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20...

... BE-ty-der O.S.V som BE-ty-der og så vidre med det lort du har i munden ik' ble-skider

du stinker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 17:40

Du nåede kun til 20..... læs videre, det er ikke godt nok TI LYT OG LÆR

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 04-02-08 17:43

måske men så kan du jo fortsætte ikke? det bliver måske lidt svært med det lort men prøv: 21,22,23,24 så fik du lidt hjælp hvilket du har meget brug for kan jeg da tydeligt se ik'

du stinker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 19:50

Lille Mikro *SS Jeg kan ikke forstå, at du skriver at jeg stinker.... Der er nemlig ingen andre der kan lugte gennem en internetforbindelse.

Tror du ikke bare, at du selv har glemt at tørre dig i måsen, fordi du er så ivrig efter at lære bl.a talrækken fra 20 og op til 100.

Det er skam fint nok at du vil lære, og det er sandelig også tiltrængt, men der er visse basale hygiejnekrav, som du ikke må tilsidesætte.

Kan du ikke selv finde ud af at tørre dig, så råber du bare JAJJJJ ERRRRR FÆRDIIIIIIIG, så kommer der nok et behjertet væsen og hjælper dig. Vi kan jo ikke ha' at du går og lugter lille Mikro. Fy føj da.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-02-08 20:04

IBM760 + MicroAFA

Jeg synes I begge er barnlige.

Det er barnligt at oprette en "tudetråd" fordi man af en anden bruger er blevet blacklistet.

Det er barnligt at blackliste en bruger fordi man ikke får 5 stjerner for et tip.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 21:06

Det er da fair nok at Mikro er barnlig.... Han er jo et barn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 21:07

Men derfor skal han stadig lære at holde sig selv ren

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 05-02-08 15:27

den er god med dig din lille satan.

jeg kan jo ikke gøre ved at du ikke kan tage noget og du er den enste barnlige her kig på dit logo.
en lille så skal vi ikke finde på noget mere orginalt i stedet for 'barlige,stinker...' så her er noget nyt til din lille hjerne

Citat
Men derfor skal han stadig lære at holde sig selv ren

hvordan kan du hvide om jeg holder mig ren hvilket jeg gør i modsætning til visse 'er

hvad har du enteligt at sige til mig hvis du ikke må sige barnlig og sjov derfor er du så svag

jeg håber på et svar der ikkr er det sammen fordi du ikke klare dig så kom med noget nyt prøv prøv'

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 05-02-08 15:31

Nårhh er ANS nød til at hjælpe dig kæft du er da svag

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 05-02-08 16:41

Ups... så blev der stille hva klumme LOOL Men det er okay.

Du kan starte med at lære talrækken fra 0 til 100 uden ad, til at begynde med. Så skal jeg nok hjælpe dig når du kan den, så du kan tælle alle de mennesker i i din røv. Men vi skal nok starte med noget i størrelse med Langeland klumme LOOL

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 07-02-08 19:32

du har ikke svaret her på det sidste er du for svag til det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-08 19:42

Jeg tror, det er på grund af alle dine stavefejl. Det kan være svært at finde ud af, hvad du mener.

Jeg beklager meget, hvis det er fordi, du er ordblind, men det har du da ikke skrevet noget om .... eller har du !!!!!

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 15-02-08 16:09

jamen det er jeg da ikke ans slet slet ikke jeg skriver bare lidt hurtigere end de fleste og så laver jeg nogle stavefejl hist og her og ik' af nogen anden grund