/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan man gemme en side offline
Fra : minnam
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 03-02-08 16:50

Jeg har set nogle clip på fx youtube som jeg ønsker at gemme på min computer fx i foretrukne dvs se igen senere offline. kan man det uden at skulle til at bruge programmer, konvertere osv som jeg normalt gør.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 16:58

du sender dem bare til din mail og gemmer dem under film

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 03-02-08 17:12

MicroAFA

hvordan sender jeg et movieclip jeg lige har set online på fx youtube til min mail ??

så jeg senere kan se det igen uden at skulle logge på netværket igen ??

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 17:16

det er kun et EKS

og tryk email vidieo. tillad og skriv så din email.

spørg hvis det ikke var tydeligt nok.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 17:17

ups glemte linket. her: http://www.youtube.com/watch?v=7IqjZR0jWvE

du skal bare skrive navnet på vidioen og så gør det som jeg forsøgte at skrive.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 17:19

ellets prøv denne her side den er nemmere:

http://keepvid.com/

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 03-02-08 17:20

det drejede sig fx om youtube..

kan du sende en klip derfra til din mail ???

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 03-02-08 17:29

når jeg prøver at sende linket til min email så ryger jeg jo bare retur til youtube når jeg åbner det i min email og det giver ingen mulighed for at gemme selve filmen så vidt jeg kan se..
kan man det tror du ??

uden at jeg skal konvertere osv.. det var lidt det jeg efterlyste..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 17:39
Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 17:39

har du prøvet:

http://keepvid.com/

ellers er jeg blank beklager

håber du finder ud af det.

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 110 point
Dato : 03-02-08 17:43

Hvis du vil se klippet offline, så er du nødt til at downloade det, og du skal jo have det i et format du har en afspiller til.

Nemmeste måde er at gå ind på denne side

http://vixy.net/

og kopiere linket ind. Siden konverterer så klippet til AVI som du kan se med de fleste afspillere og du kan så downloade det fra siden.

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 03-02-08 17:55

som nævnt kan jeg godt finde ud af at fiske videoer ud fra fx YouTube via fx online program vixy.net som konverterer clip fra fx youtube flv filer til avi online i ok kvalitet og så gemme dem på min harddisk.. jeg ville bare høre om man i settings på fx sin egen computer kan få sin computer til at huske clippet og afspille det igen offline ? også efter en genstart .. ligesom når man har været på en vilkårlig side og så kører den senere igen i offline. (temp filer cookies ?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 17:57

Nej nej nej, se væk fra alle ovenstående forslag og brug YoutubeDownloader: http://youtubedownload.altervista.org/ kopier url adressen ind i feltet og hent FLV filmen, bagefter omdanner du med samme program til et format du kan afspille uden at have specielle afspillere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 18:03

Jeg må vist hellere skrive et nyt tip, det miritdk linker til er forældet du skal stadig have codecs pakken, men brug YoutubeDownloaderen til at hente

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 18:05

Hvorfor gemme hele siden, når det filmene du vil gemme ? Gør som jeg skriver og gem dem for eksempel i mappen Video, gemme mappen indstiller du en gang for alle i programmet YoutubeDownloader

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 03-02-08 18:05

Tak for svaret WinXPeter.