/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program til at udskrive noder
Fra : kryds
Vist : 1043 gange
50 point
Dato : 03-02-08 15:17

Davs - jeg har fået nogle håndskrevne noder og vil gerne have dem renskrevet og tydeliggjort. skulle der mon findes et program til det, og er der nogen som ved hvor og hvordan...? På forhånd mange tak !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-02-08 15:22
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-08 15:25

Her samt en masse andre programmer bla kan du få nodepapir uden at betale for det

http://www.vejmus.dk/links-filer/links.htm

Mvh sunovichdel Fisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 15:31

sibelius hvis du vil betale for det ......... dyrt !!

ellers kan du bruge nodeark og selv skrive noderne ind - og udskrive dem herfra:
http://www.fredsnyt.dk/musik/nodeark/

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 03-02-08 15:56

Hvis du kan finde ud af at bruge tabulator er guitar pro 5 et mega godt program

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 03-02-08 17:58

Tusinde tak for hjælpen- jeg har findet en masse godt. Nu mangler jeg bare det sidste, nemlig
noder til naturtonerne som bruges til jagthorn. Hvis jeg ikke finder dem vender jeg tilbage til ekspertpanelet: