/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
aflæsning af andres sms
Fra : hovsada
Vist : 2743 gange
100 point
Dato : 03-02-08 12:10

en veninde påstår at hun har fået oplyst at man med en kode på mobilen kan aflæse andres sms ??

betvivler !!

er der kendskab til dette herinde ? ( det drejer sig ikke om , hvad politi eller pet kan afsløre, men alm. personer med koden !)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 03-02-08 12:56

Det tror jeg sgutte på kan lade sig gøre.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-08 13:58

Hej . Jeg har lige snakket med min svigersøn , som er ansat inde for tel komikation. Det er UMULIGT. Det passer simpelt hen ikke. Det er noget hun har bildt dig ind.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 03-02-08 14:13

nej ikke bildt mig ind

men en fyr der måske ville gøre hende nervøs

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 03-02-08 14:17

Tak for svaret piaskov.---jeg tror på dine oplysninger- vil dog gerne høre fra andre

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 14:28

Programmet findes skam:

http://spy-sms.com/id1.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 14:40

Jeg læser da dine sms'er hver dag Laika

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 03-02-08 14:43

Hej klumme . Det passer jo ikke!!!!!!!!! Ikke gå og gøre de unge mennesker nervøse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 14:45

he he

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 14:48

Mobiltelefoner er nu blevet så avancerede, at der også kan lægges forskellige ting ind sammen med alt det smarte som rundsendes. Og så er det en forholdsvis smal sag at aflure andres SMS.
Jo mere avanceret mobiltelefonen er des nemmere er det at hacke.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 14:59

Citat
Mobiltelefoner er nu blevet så avancerede, at der også kan lægges forskellige ting ind sammen med alt det smarte som rundsendes. Og så er det en forholdsvis smal sag at aflure andres SMS.
Jo mere avanceret mobiltelefonen er des nemmere er det at hacke

Enig, men programmet kan også bruges af folk med reelle hensigter.

Hvis man fx har flere mobiler med forskellige numre, er det jo smart nok, at man kan aflæse samtlige sms'er på den ene mobil, man har taget med i byen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 16:22

Ja Rellom - men desværre følger der tit 10 dårlige, med 1 god udvikling.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 16:51

Eyvind > Tjoh, men jeg klager nu ikke over udviklingen.

Min Nokia E61i kan praktisk taget det samme som en bærbar computer. Man kan sågar oprrette Word-dokumenter på den og så let som ingenting smide dem over på computeren, når man kommer hjem. Den har også fuldt tastatur. Og alligevel fylder den ikke mere, end at man sagtens kan have den i lommen.

Det er da bare herligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 17:10

Hov hov jeg klager heller ikke over udviklingen...........konstaterer bare.
Jeg har da også en lille bærbar med på ferie til surfing og fotolager. Der var gratis hotpoint i receptionen på Azorerne og det havde ikke været godt med 3 uger uden internettet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 17:24

Ok > Men så er vi jo enige.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 17:41

Citat
det havde ikke været godt med 3 uger uden internettet

Nøøøø, men omvendt havde ikke været så ringe

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 18:25

Citat
Nøøøø, men omvendt havde ikke været så ringe

Helt enig, Klumme.

Uden internet i 3 uger er skidt.

Men 3 uger uden internet er bare toppen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-02-08 18:26

Eller goså er det omvendt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 18:30

Jammen klumme dog - ligger du på lur som en anden tøsedreng.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 18:33

Hvad mener du med "på lur"? Tror du at du kan forklare dig nærmere?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 18:55

Du vil ikke kunne forstå det alligevel klumme.

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ...............om lidt kommer creamen og redder dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 20:22

Mon ikke det hænger sådan sammen, at du ikke kan forklare noget som helst. Det er vel madammen som har forbudt dig det fordi hun skal redde dig. Hun ved godt at du er ved at blive en pestilens. Skrup tilbage på arbejdsmarkedet, så er både vi og konen fri for dig det meste af dagen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 21:14

Er det stadig slemt >>>>>>>>>> det med det lille 7 tal til eksamen. Det var jo der du blev så underlig. men dit mindreværdskompleks startede vist tidligere da du blev smidt ud af find svar hvor du heller ikke kunne opføre dig ordentligt.
klumme / ram2 - du er en tøsedreng og et pattebarn. Erkend det så du kan komme videre.

Har du eller forsøger du nu at være smidt ud til at fungere som moderator.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 21:23

Okay... så forstår jeg hvorfor du ikke arbejder mere. Demens simpelthen. Gentager sig selv i det uendelige og kan ikke huske en skid. Da du fik den der grimme blødning i lungen...(trist) er du helt sikker på, at der ikke osse var en lille ansamling i øverste etage..... det virker sån'

Jeg orker dig ikke mere eyvindecemesen. pointplatter Baj Baj.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-08 21:47

Ok så kan jeg måske blive fri for dit pladder fremover.

Til gengæld vil jeg ikke fortælle flere af dine fortrædeligheder.