/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobilen
Fra : sarah_bente
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 18-02-03 12:44

Hej der ude...

Vi er to piger som (stadig!) er i gang med et projekt.
Vi har et spørgsmål om en mobil.
vi har fået at vide at den nye mobil hedder 3G,
det står så mange steder men er stadig ikke sikker på hvad det er. håber at der er nogen der ude som vil skrive lidt om hvad det er, måske kunne vi be om et billed!!?

Og så har vi stadig ikke fået svar på hvem der opfandt mobilen. hvis nogen ved det og vil fortælle om personen, så skriv!?

Hvis der er andet i har løst at skrive til os, som vi skal vide er i MEGET velkommen...

Kærlig hilsen Sarah_Bente.

Skriv til Saraherdejlig@sol.dk

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 18-02-03 12:52

3G står for 3.-Generations mobiltelefoner se mere her: http://www.3g.co.uk/

Mvh

Kommentar
Fra : kanjegik