/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
pve
Fra : dr_dem
Vist : 479 gange
10 point
Dato : 02-02-08 21:03

pve her fik du lov igen og det gør du en gang til

og før det lagde jeg mærke til, at du havde blacklistet mig før jeg havde blacklistet dig så derfor.

blacklistet
Fra : dr_dem Vist : 276 gange
50 point
Dato : 23-12-07 18:30

--------------------------------------------------------------------------------
Der åbent nu så sig, "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-07 18:55

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Der åbent nu så sig, "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

Havde du tænkt dig at dem du har haft blacklistet skulle komme og ønske dig "GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:57

--------------------------------------------------------------------------------
NÆÆÆÆÆ men de er velkommen

så længe det vare

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-07 19:02

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
"GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR"

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:04

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Manse9933

Du har ikke været blacklistet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:05

--------------------------------------------------------------------------------
Hos mig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:05

--------------------------------------------------------------------------------
ENDNU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:16

--------------------------------------------------------------------------------
NÅR JA ALLE DER ER BLICKLISTET ET ELLER ANDET STED HAR ET FRISTED NU

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-07 19:43

--------------------------------------------------------------------------------

Blacklist

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:45

--------------------------------------------------------------------------------
hVAD F....N DER STÅR blic SGU DET ER BLACK

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 20:16

--------------------------------------------------------------------------------

Blacklist

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 20:17

--------------------------------------------------------------------------------
ØØØHHHH OG

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 21:10

--------------------------------------------------------------------------------

TAG DET SOM DET ER.
LÆG MÆRKE TIL, DET IKKE ER ET DIREKTE llink_____lol

Citat
http://rapidshare.de/files/38116683/TRINE_Dyrholm__FRA_MADSEN-SHOW.rar.html

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-07 21:10

--------------------------------------------------------------------------------

SORT SNAK SOM SÆDVANLIG

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-12-07 23:11

--------------------------------------------------------------------------------

Blacklist

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-12-07 23:17

--------------------------------------------------------------------------------
Nu mangler vi bare lorterøv så er alt som det plejer

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Accepteret svar
Fra : Sunowich
Modtaget 25 point
Dato : 24-12-07 01:59

--------------------------------------------------------------------------------
Åhhh sku det være en joke eller er der virkelig nogle der er sådan?? Hmmm Dybt bekymrende Jeg har da aldrig brugt den knap Det sku da en falliterklæringsknap for folk med hjernekapacitet på højde med en pakke havregryn Ja undskyld min hårde tone meeeeeeen hva er det dog for noget.????
Fra mig ska lyde:Hav en rigtig god Gaveregnsdag og lad nu være med at foræde jer på Ham der's fødsselsdag Og giv nu jer selv et kram medens i tænker at det er et i får af mig.

Mvh Sunowich

--------------------------------------------------------------------------------

Blacklist

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 24-12-07 20:57

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:17

http://www.kandu.dk/Spg111834.aspx

Det var så den gang der blev du blaclistet da du havde blacklistet mig

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:19

Citat
og før det lagde jeg mærke til, at du havde blacklistet mig før jeg havde blacklistet dig så derfor.
- og det betyder ???. Du er blevet blacklistet efter du blacklistede mig i en tråd hvor også 3773 deltoig og hvor du ikke kunne tåle kritik.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:21

http://www.kandu.dk/Spg111835.aspx - den famøse tråd der gjorde at jeg faldt i unåde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:22

Niksenbiksen jeg blev blacklistet meget før af 3773 og du fulgte efter prøv og se på datoen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:24

hvilken dato - din dato for start på kandu ??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:28

pve

Og jeg blev blacklistet af 3773 i August 2007 og der fulgte du efter og det op daget jeg senere og blacklistede dig SGU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:29

Citat
hvilken dato - din dato for start på kandu ??

Det kan du selv læse dig frem til

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:30

Det er da en gang LORT.

Se nu på tråden jeg har lagt et link på. Derefter kan du prøve at overbevise dig selv og alle mulige andre om alt det du vil. Alternativt skrive videre i denne tråd efter jeg bliver blacklistet igen og dermed ikke kan skrive mere.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:31

Citat
Det kan du selv læse dig frem til
- nej ikke umiddelbart, men kom endelig med dit bud på..................

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:35

Sidste gang du og jeg var på samme tråd var 31-10-07 og der havde du blacklistet mig og dermed basta

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:36

Citat
og dermed basta
- ja det er jo en perfekt måde at argumentere på. Og iøvrigt meget overbevisende.........

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:39

http://www.kandu.dk/Spg111834.aspx

Her var jeg blacklistet hos dig men du var ikke hos mig

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 20 point
Dato : 02-02-08 21:42

Gider ikke diskutere mere på dette niveau. Du vil jo åbenbart ikke se på mit link, meget naturligt, da du jo (igen) er fuld af lort.

Over and out.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:51

Har set dit link og det er samme dato som mit Og jeg kom måske først, MEEEEN 3773 er din bedste ven måske (profil) såååå skal vi sige KOBERGS BOLLER

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 21:54

Citat
MEEEEN 3773 er din bedste ven
- ja ud over han er fra jylland og jeg næsten er blevet blacklistet af ham for sige noget mindre pænt om jyder.

Bliv du bare ved at sige det nu en gang gør, overvej evt om du kan få lidt støtte af Lorterøv og the1best. Ups - bliver jeg nu blacklistet igen ??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:07

Lorterøv er min nevø og ham kan jeg næste ikke styre, og the1best kender jeg ikke, men hun manglede point og jeg ringede til min nevø og sagde hør lige her kan du ikke hjælpe mig ( men den tror du ikke på og det ved jeg godt), men han hoppede med på den fordi jeg ikke havde nok point den dag. Så Tro hvad du vil, det gør jeg her
Citat
ja ud over han er fra jylland og jeg næsten er blevet blacklistet af ham for sige noget mindre pænt om jyder
.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-02-08 22:09

Jamen jamen ...hvad laver I dog her

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:10

Privat snak

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:23

Tak for svaret pve.

Tak for kampen forløbig

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-02-08 09:52

Hej Dr_dem selv tak