/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Cook&Baker digi vægt hjælp
Fra : Birgitte32
Vist : 9661 gange
100 point
Dato : 02-02-08 19:29

Jeg har en gammel Cook&Baker digital vægt .. det er den hvide af slagsen med kun én knap på. Den har altid stået på at veje i gram og kilo, og jeg har selvfølgelig ikke brugsanvisningen mere. Nu har den så besluttet sig for kun at ville veje i pund .. Det er selvfølgelig også fint nok, men jeg vil rigtig gerne have den sat tilbage, så den rent faktisk måler i gram og kilo igen. Der er kun en knap på den som tænder og slukker. Er der nogen der ved, hvordan jeg får den tilbage? Synes jeg har prøvet alle mulige måder at trykke på den ene knap på og har også haft batteriet ude, men lige meget hjælper det.

Det er den her, hvis nogen skulle være i tvivl: http://www.cookbaker.dk/Default.aspx?ID=1185&PageNum=2 (den første på siden)

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 19:31

Tag batteriet ud og i igen

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 02-02-08 19:38

Er prøvet .. den fortsætter bare i pund

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 02-02-08 19:40

Hvis du bor i nærheden af forhandleren, så prøv at spørge dig for der.
det kunne jo være i Inspiration,imerko eller en anden issenkram, de ved det sikkert.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 02-02-08 19:47

Tænd den med et laaangt tryk, så skifter den tilbage til gram og kilo
mvh
Janus

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 02-02-08 20:00

Janus - hvor langt skal det tryk være? Nu synes jeg har prøvet div forskellige længder imellem 10 og 60 sekunder, og den går stadig ikke tilbage.

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-08 20:09

Når den er tændt så skulle et tryk på ca 3 sek få den til at skifte måleenhed

Kommentar
Fra : akle

Dato : 02-02-08 20:48

Har du kigget bagpå eller på een af siderne, om der skulle være en lille skyder der kan udgøre forskellen mellem pund og kg???
MVH

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 02-02-08 21:24

Hvis din vægt absolut kun vil veje pund, så prøv at sætte et kilo på......
derudover skal den skifte ved at holde knappen inde i nogle få sekunder - har selv haft en af slagsen.
mvh.

Godkendelse af svar
Fra : Birgitte32

Dato : 03-02-08 16:42

Tak for svaret Janus - det virkede :)