/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
administratorkode
Fra : porse25
Vist : 1926 gange
100 point
Dato : 02-02-08 17:15

har lige købt en bærbar pc.med præinstalleret XP styresystem,så langt så godt,men for at få lidt sjovt i hverdagen installerede jeg et mail program Incredi-mail,det blev lidt træls i det lange løb,så ud igen,men nej,besked " du har ingen administratorrettighed" så skidtet kan ikke fjernes af mig som ejer PCèn.
det må da kunne laves om ik`
Hvad er en Power user?
vil blive glad for et svar
m.v.h
Porse 25

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-02-08 17:18

Har du prøvet i fejlsikret tilstand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:27

Log ind som administrator....

Det er fordi du har oprettet dig selv som bruger....

Bruger INGEN andre maskinen - slet ALLE brugere - så er der KUN admin tilbage - og det er jo dig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 17:28

I øvrigt er Incredimail et udmærket program - så hvorfor blev det "træls" ????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 02:11

Det er en helt ny computer og du har sandsynligvis ikke ændret din brugerkonto? Så er du administrator, en mulighed kan være at Incredimail er aktiv, åben på et eller andet niveau, er den nede ved uret, så højre klik og Luk eller Exit, ellers højre klik på nederste blå linje og klik Jobliste, klik på fanebladet Processer og afslut alt med Incredimail, så kan den fjernes fra Kontrolpanel - Tilføj og fjern programmer, hvis programmet selv har en uninstall så kan du også bruge den, det vil Windows måske også gøre når den skal fjerne programmet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-08 08:07

Tja - Incredimail gør SELV opmærksom på noget er åbent hvis man forsøger at slette - sååååå

Men et forsøg værd er det da....

Da du har kunnet installere det må du der have været admin - så hvad har du lavet EFTER du installerede det....

Godkendelse af svar
Fra : porse25

Dato : 03-02-08 11:39

Tak for svaret refi.