/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Stofanet
Fra : jens1238
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 02-02-08 15:22

Hej,

Jeg er pt. flyttet hjemmefra, og skal naturligvis have internet.
Er det derfor muligt at købe et kabelmodem hos stofanet (Ikke noget abbonnement), og så køre på de gamles signon?
Det vil jo spare mig for et abbonnement.

Hvis ikke - Er dette så muligt?

At bestille det billigste abonnement stofa tilbyder, og så modtage et nyt signon.
I stedet for at bruge det nye signon bruges de gamles. Har det nogen indvirkning, hvis den billigste abonnement har en hastighed af 2 mbit, mens de gamles er på 4 mbit.
Bruger jeg deres signon - har jeg så en 4 mbits forbindelse?

På forhånd tak,
Jens1238

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-08 15:26

det kan ikke betale sig at køre på flexreate eller lign fordi det i den sidste ende vil blive dyrere - hellere kunne være online så længe man vil uden mer omkostninger - den billige forbindelse til 149 kr mdl vil sikkert være ok

kig selv ind hos www.stofanet.dk og se priserne

Kommentar
Fra : jens1238

Dato : 02-02-08 15:30

Jeg føler ikke rigtig, der blev svaret på mit spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 15:43

Du kan ikke bruge noget på EN ANDEN ADRESSE - uanset hvad.....

Med mindre du blot er flyttet ind til naboen og kan logge på det trådløse hos forældrene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 15:44

Dit/deres signon virker KUN PÅ ADRESSEN....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-08 17:01

Hej med dig. Vi flyttede for 8md. siden til byen hvor der også er stofanet. Vi opsagde vores gamle TDC og fik mobil og internet med frit forbrug gennem stofa . Samlet pris pr md. 149 kr idet vi får rabat når det er samlet. Ydermere kan man, som vi har gjoet få oprettet en gruppe på tlf. regningen så os der har mobil hos telia kan tale sammen GRATIS dog højst 1 time ad gangen og max 10 timer pr. md. Jeg skulle lige hilse og sige at vi absolut ikke har fortrudt. V.H. Pia