/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SUPER © v2008.build.24
Fra : ocorner
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 02-02-08 11:43

Min scanne fandt malware i en gamle version som jeg åbenbare havde til at ligge i en død folder (rest fra en tidligere installation).

Men syntes den nye version mugligeheder seer spændelig ud.

Så vil høre om det er et ok program eller skidt.

Er der en program som kan det samme eller mere som også er freeware?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 02-02-08 11:54

Mon ikke det er hvad der kaldes falsk positiv, der er og har ikke været skidt i Super i den tid jeg har brugt den, og du kan ikke forvente at finde noget som kan det samme uden at skulle betale, Super kan alt det som andre tager penge for gratis

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 13:00

o.v.n. har ikke glemt dig men vil lige høre hvad andre mener.

Er for i øvrigt i gang med at forsøge at hente den

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 18:45

Tak for svaret o.v.n..

Jeg stoler på dig og prøver.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 01:49

Selv tak, jeg havde ikke tiden tidligere, men prøv at se her, hvis du stadig har den mistænkelige fil: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=155 stl_s beskriver her hvordan du kan sende filen til analyse, ikke mindre end 32 virus scannere kigger så filen efter i sømmene, så du kan blive beroliget