/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ie 7 sløv opstart
Fra : frederikshavn
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 02-02-08 09:49

Hey
Jeg er støt ind i mega træls problem,som består af,når jeg vil åbne ie7,går der en krig og en krig til,før jeg kommer på nettet,har ingen virus eller spyware,pc'en står bare og arbejder vildt,PLEASE HELP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-08 09:58

det kunne jo tyde på der er rigtig mange processer der starter op sammen med windows ? Har du kigget i joblisten ?

ps.. gå i start - kør - skriv msconfig - fanebladet start og se om der er noget der som ikke behøver at starte op sammen med windows.

udover det så er en omgang god oprydning (vedligeholdelse) en god ide

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 02-02-08 10:23

Hej

Jeg har været i din situation og fik dette råd som hjalp:

Åbn SuperAntiSpyware, klik på Preferences, skift til fanebladet Repairs, klik på Repair broken network connection(Winsock LSP chain), klik så på Perform Repair, genstart, når den beder om det.

Prøv dette og selvfølgelig også hvad mirit foreslår.

held og lykke

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 02-02-08 12:36

Prøv at installer og kør dette program : http://www.ccleaner.com/
den ryder op i din registreringsdatabase, samt kan fjerne unødvendige indstillinger og filer.

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 02-02-08 14:37
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-08 15:15

hvordan kan du være sikker på du ikke har noget skidt på din pc ?? har du fået det undersøgt???

ellers

Hent Crapcleaner
Start programmet, fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Problemer ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.

http://www.ccleaner.com/

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 03-02-08 10:45

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-08 10:57

velbekomme frederikshavn