/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ad-Aware 6.0
Fra : Denpete
Vist : 372 gange
20 point
Dato : 18-02-03 08:52

Jeg har lidt samme problem som 'swarn' - altså installeret Ad-ware 6.0, men når Pc starter åbnes en hel mappe med Ad-aware.
Jeg bruger Win XP Home, men kan ikke finde ud af at bruge svaret givet til 'swarn'.

Er der en anden løsning?

MVH.
Denpete

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 20 point
Dato : 18-02-03 10:02

Stil dit spørgsmål i lavasofts forum og jeg er sikker på du får et godt svar. Jeg har brugt det flere gange og har gode erfaringer. Her er URLen
http://www.lavasoftsupport.com/index.php?s=90324882962278a7e991bbc3d5f89350&act=SF&f=24

Godkendelse af svar
Fra : Denpete

Dato : 18-02-03 10:44

Hej als.
Jeg har Ad-Aware 6.0+ og i foraet er et tilsvarende spørgsmål som mit, hvor der henvises til en ver. build 162 (har nu ver. build 158). Jeg har lidt problemer med at finde denne nye build-version...

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-02-03 10:54

OK! du har 6.0 plus. så skal du lige huske altid at bruge det forum som er for Plus-brugerne, men jeg var lige inde at kigge og fandt dette svar til dig. Det kan du måske bruge:

How to fix Folder popups!

This is cause by the uninstaller in the previous version.
This is easily corrected.

Please go to the Ad-aware 6 folder.
Locate and double click on the file named unregaaw.
That will remove the startup folder from popping up.

Var det ikke dit problem? Du skal så vidt jeg kan forstå blot ind og finde filen unregaaw og dobbeltklikke på den.
mvh als

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-02-03 11:20

Her er iøvrigt linket til supportforumet for Ad-aware 6 Plus brugerne:
http://www.lavasoftsupport.com/index.php?s=4ab7f475f647b2160080085ce0f05102&act=SF&f=21

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 18-02-03 11:56

Hej als...
Jo det var problemet. Jeg tror det er lykkedes nu.

Tak for hjælpen

mvh Denpete

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-02-03 12:12

Kom endelig tilbage hvis det ikke funker. Tak for points

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-02-03 07:47

Vedr. build 162 så se mit tip her
http://www.kandu.dk/dk/tip/3105
mvh als

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-02-03 14:25

Til als
Jeg har været inde hos "Lavasoft" og hente denne fil som jeg mener er den der skal bruges til update Ad-Aware 6,0.
"Ad-aware 6 (Build 0612) - Update Files Only 630 kb" og jeg har pakket den ud men så kommer den med en meddel.
der siger, en nødvendig.DLL-FIL.AAWHELPER.DLL blev ikke fundet,er det den rigtige downloade jeg henter eller hvad,
nu må det ikke værer for indviklet for så kan jeg ikke finde ud af det
Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-02-03 15:07

Du skal bare åbne den mappe du har downloaded og trække den fil som ligger i mappen over i den mappe på din pc hvor ad-aware ligger i. Altså over til alle de andre filer i mappen Ad-aware. Filen er en rød icom hvor der står et 6-tal i. Når du gør det så siger din pc at der allerede ligger en fil og om du vil overskrive den. Det siger du ja til. I samme mappe som du trækker filen over i ligger også DLL-FIL.AAWHELPER.DLL og det er den som den skal bruge, og det gør den nu helt automatisk når du åbner Ad-aware.
Kom lige tilbage og fortæl om det er ok nu.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-02-03 16:26

Til als
Jeg kan ikke få det til at virke så jeg tømte alt på min PC.om "AD-aware",og gik så på nettet igen, for at hente den helt nye "AD-aware 162".For jeg er ikke så fortrolig med alt det "WinZip",men det kommernok en dag,så jeg slutter her og siger mange tak for din
Hilsen Swarn.

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-02-03 16:51

Hej swarn. Virker det så nu som det skal?

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 21-02-03 08:06

Hej als...
Havde netop samme problem som swarn lige har beskrevet omkring .zip-filen.
Har fulgt din anvisning - og vupti: Nu Ver.6.0 build 162...

Det virker for mig...

VH
Denpete

Kommentar
Fra : als

Dato : 21-02-03 08:58

Hej Denpete
Dejligt at høre at det nu funker. mvh als

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 22-02-03 12:16

Til als
Ja nu virker det, efter at jeg fik den nye hentet hjem så det er OK.
swarn