/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
remote af mit mediecenter
Fra : makholm
Vist : 614 gange
200 point
Dato : 01-02-08 20:00

Hejsa

jeg har et pra problemer

jeg vil gerne kunde fjernbetjæne mit medie center fra min bærbar
når jeg bruger MS remote desktop så logger den lokale bruger af og skriveborderet forsvinder på midt tv hvordan laver jeg en remote desktop med et delt skrivebord ( både må mit tv og på min bærbar

mvh Makholm

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 01-02-08 20:10

meget gerne uden brug af password

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 01-02-08 20:51

Prøv med VNC, det er stabilt og gratis.

http://www.realvnc.com/products/free/4.1/index.html

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 01-02-08 21:49

ja den er ok men den er ikke hurtig nok den kan ikke overføre video fra mediacenter

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 01-02-08 21:52

har du prøvet at skrive følgende i "Kør" : mstsc /console
Ellers prøv www.logmein.com - den er osse gratis og go'

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 01-02-08 22:26

hej igen

"Kør" : mstsc /console

er det ikke det samme som en alm remote desktop som logger den lokalebruger af ?

mvh Makholm

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 02-02-08 01:08

mstsc - er en alm. remote desktop
/console - gør at du logge på nøjagtigt, som om du sidder fysisk på PC'en, uden /console får du kun en terminal session.

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 02-02-08 16:53

så fik jeg prøvet der "mstsc /console" men det logger stadig den anden lokale bruger af