/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AVG -reset Test center
Fra : lham
Vist : 562 gange
100 point
Dato : 01-02-08 18:46

Har installeret AVG 7.5 free. Når jeg forsøger at updatere "virusdatabase" ? får jeg følgende

" The first steo of the update has been succesfully finnished. To complete the update process of AVG free edition please restart the test center "

Hvordan gør jeg det kan ikke umiddelbart finde det i rullemenuer ??

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 01-02-08 20:03

Testcenteret skulle ihvertfald gerne være genstartet efter en genstart af PCen.

Men det ser ud til at en geninstallering hvor man fjerner brugerindstillingerne kan være nødvendig.

Læs denne tråd, forneden i anden sidste inlæg, står om genindstalleringen.

http://forum.grisoft.cz/freeforum/read.php?1,84413,sv=

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-08 20:18

http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/avg.htm

der ligger en rigtig god vejledning på ovennævnte link

uvilkårligt skal du egentlig nok genstarte din pc - men du kan vel lukke og åbne testcenteret

genstart af pc er dog nødvendigt under alle omstændigheder

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 02-02-08 14:27

En genstart af computeren er nok.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-08 15:16

ja

Kommentar
Fra : lham

Dato : 02-02-08 19:18

En genstart af PC er nok !
Det kan ikke være rigtigt at man efter at have opdateret AVG skal genstarte komputeren det er jo noget jeg gør dagligt ( altså opdater AVG ) - genstarte komputeren er vel ikke det samme som "restart testcenter" prøvede at genstarte PC en det hjalp ikke en pind -samme meddelelse om at jeg skal restarte test center.

Har prøvet winXPeter-s link så må jeg se om det virker-det så ihvertfald anderledes ud

miritdk-s link er fint ,men jeg kunne ikke finde den aktuelle fejlmelding

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 02-02-08 19:57

altså - hvis du kan lukke test center op - kan du vel også lukke det og hvis du kan det så kan du åbne igen - ikke ??? så er det jo restarted/genstarted

hvis du får fejlen hele tiden synes jeg det lugter lidt af en fejlld - så smid avg ud og hent den ind tigen - eller hent avast hvilket jeg ville anbefale dig ;-( (men husk at afinstallere avg først i så fald)

avast kan du finde her http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=490

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 15-02-08 16:17

Tak for svaret miritdk.

Resultatet ikke tilfredstillende men ,
jeg må jo hellere lukke spørgsmålet-selv om problemet ikke er løst-hverken ved at X-e selve AGV af eller ved at genstarte PC-en eller afinstallere AGV sg så genindstallere AVG-har ellers været tilfreds med programmet i modsætning til Avast som jeg har kørt et par uger men som hver gang kommer op med en kæmpe stak filer der ikke kunne scannes selv efter den har tygget drøv ca 50 min og så aner jeg jo ikke om det virker har ikke fostand på de forskellige fil typer !-flere siger at hvis jeg vil have noget der virker må jeg have lædderet op af lommen , men man ved jo ikke om det virker før gysserne er fløjet afsted og jeg har endnu ikke mødt tre der kan blive enige om hvad der dur og er pengene værd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-08 16:57

ikke fået svar = bedre at annullere

btw - forstår jeg mon ret at du måske kører med to antivirus ? for i så fald skal du afinstallere det ene så de ikke konflikter.

hvad med at smutte ind hos spywarefri og få checket en hijackthis log ? (så er du i hvertfald fri for skidt og kan fortsætte derfra)

for i øvrigt kan du spørge lige så tosset som du har lyst til om sikkerhedsprogrammer her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=28&sid=3217d216d589077c1bd4616744b0fa17