/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det FREDAG IDAG?
Fra : dr_dem
Vist : 1011 gange
100 point
Dato : 01-02-08 17:29

ER DET????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 17:30

Yep

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-02-08 17:33

Så skal vi fanderme ha det sjovt, fandt lige 100 point i rodebunken til at gøre godt med.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 17:36

- det var det også sidste fredag...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-02-08 17:36

Yep

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 17:40

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-02-08 17:43

heldigt at den falder på en fredag... fredagen.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 17:49

- Yep, alt andet ville være noget rod...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-02-08 17:50

Og igen på en fredag har der næsten været orkan, og ja det var der også sidste fredag

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-02-08 18:29

jaaaaaaaaaa , fredag = 2 fridage

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 18:48

Hit mæ frædaspåængernø...................eller jeg laver den om til en mandag.

Citat
"Du er landet på en fredag og rykker direkte til mandag og venter en omgang"
"hvis du passerer Lørdag og søndag holder du ikke fri, og fester slet ikke"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-08 19:44

Min kalender viser onsdag den 1. februar måske skal have fundet en anden, måske også lidt nyere på computer uret står der kun 1. februar 2008, så nu ved jeg virkelig ikke, passer det at det er fredag og ugen allerede er næsten brugt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 20:16

Rigtigt O.V.N. - det kan ikke være fredag d. 1 ............fredag er altid d. 13.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-02-08 21:45

Hej med jer. Jeg vil lige gøre opmærksom på at d. 4 er det blå mandag.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-08 22:11

Blå mandag bliver det koldt??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-02-08 22:12

De lover lidt varmere. Heej med dig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-02-08 22:14

Glemte lige at sige .DET KOMMER AN PÅ HVOR I VERDEN DU BEFINDER DIG !!!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-08 22:30

Jeg holder blå mandag hver mandag i den tyske betydnig

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 01-02-08 23:12

fredag så er heldigvis kun 2 dage til man skal på arbejde igen

tykkemand

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-08 01:28

jåw - det VAR fredag og det VAR endda min fødselsdag :D

God weekend til alle herfra!
/Dorthe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-08 03:44

Nu er det lørdag, men ikke for sent til et tillykke med dagen
TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN
i går

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 02-02-08 04:55

Det bar DET i_går.
VENTER på ? nødæge, ikke at træffe før ? Mandag

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 18:45

Tak for svaret vil.du.

Og tillykke med fødselsdagen

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 18:52

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 18:48

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hit mæ frædaspåængernø...................eller jeg laver den om til en mandag.

Citat
"Du er landet på en fredag og rykker direkte til mandag og venter en omgang"
"hvis du passerer Lørdag og søndag holder du ikke fri, og fester slet ikke"

Og Eyvind der er noget med superbruger

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 18:58

Prøv lykken?

Du er landet på Mandag og rykker direkte til FREDAG og modtager 100 point og har fødselsdag

dr.dem

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-02-08 23:13

G'aften.

Pænt tak for poængårnø

Og osse mange tak for tillykker, dagen er først blevet fejret her i aften, så vi lavede fødselsdagen om til en lille Grand Prix aften hvor vi alle gættede på vinderen - og underligt nok, havde min mand og jeg vindersangen som Nr.1 - så vi vandt begge to
- retten til at rydde op efter gæsterne

Men skidtpyt, nu er der heldigvis læænge til næste fødselsdag.

Kan I have en rigtig god søndag allesammen!

Mvh. Dorthe