/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fastelavn - hængepatter
Fra : Rebekka89
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 01-02-08 15:22

Hej.
Jeg skal klædes ud som gammel dame i aften. Ville lige høre om der er nogle der ved hvordan man laver "gode/sjove" hængepatter?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-02-08 15:30

hvad med at stoppe vat i et par nylonknæstrømper,selvfølgelig ikke for meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-08 15:31

ØØØhhhh, det er vel bare et par kaffeposer

Ej undskyld smutter ud af tråden igen

Go' fest

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-02-08 15:31

fik sendt for hurtigt

de fyldte strømper syr du fast på en tshirt eller undertrøje, som du har på under kjolen. go fornøjelse

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-02-08 15:32

små vandballoner bundet rundt om brystkassen.. helt oppe under armene så "patterne" hænger på maven

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 01-02-08 15:46

Vi lavede det engang til en revy.

2 balloner (ikke vand, men en kraftigere kvalitet, vandballoner springer for hurtigt, og de "ser ikke rigtig ud".
1 BH - gerne fra en ganbrug, hvod skålene er så store som du kan skaffe.

Sy evt. BH-en ind i omkredsen. (bare med en sikkerhedsnål på ryggen), det er fint.
Løs skulderstropperne så de er lidt løsere, end der er påkrævet normalt.
Tag Bh'en på.
Hæld vand i Ballonerne og læg dem i BH-en.
Skal det være mere "vildt", så tag nogle af de champingoner fra familieguf og sæt dem fast et passende sted, efter du har lavet det andet. Det er svært at placere dem når du ikke har den på.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-02-08 16:51

Advarsel:
Jeg tror nok en cigaret kan brænde hul selv om der er vand i - så ved jeg nok hvordan din mawse kommer til at se ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-08 16:56

Kan man ikke komme risengryn i i stedet??

Kom en tragt ned i ballonen, så går det nemmere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-08 18:04

kraftige kondomer + fint sand (fuglesand) + meget tynd bh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-08 18:05

ps - kondomerne har en meget naturtro "brystvorte"