/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Garanti på mp4
Fra : Annzophie
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 01-02-08 14:54

Hej hej.
For ikke så lang tid siden var jeg på ferie. Der købte jeg en mp4'er med touch-screen. Der er to års garanti på den, men den virker ikke længere .. Hvor skal jeg så gå hen med den ?

Jeg tror at mærket er Durgatronics eller sådan noget...

Hvad gør jeg ? Den virker overhovedet ikke ..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 15:00

- smid den ud! Desværre...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-02-08 15:02

Smart hvis du fortalte hvor du havde købt den. I Kualalumpur eller i Malmø????

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 01-02-08 15:03

Hvis du var på ferie i Danmark, og købte den i en butik et andet sted i landet, så kan du vel bare gå ind i den butik og få dem til at se på det?

Derimod, hvis du købte den i udlandet, så er der ikke meget at gøre.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 01-02-08 15:04

Jeg købte den på Tenerife /: Men jeg har en seddel hvor der står at der er 2 års garanti!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 15:06

Det er svært at lede efter noget hjælp hvor fabrikatet er usikkert/ukendt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-02-08 15:07

Så tar du bare til Tenerife og afleverer den, hvor du købte den, eller kontakter en evt. agent i Danmark og hører om de vil tage reparationen eller ombytningen.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 01-02-08 15:07

Jamen der står durgatronics på den?

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 01-02-08 15:08

En agent?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-02-08 15:16
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-08 15:22

http://www.durgatronics.com/after_sales_service.html

Der syntes ikke at være nogen i DK som sevicerer set mærke.

Har du købt produktet hos butikskæden "Visanta" kan du sikkert få den repareret på alle de store Canariske øer.

Ellers spørg her:
http://www.durgatronics.com/contact_us_1.html

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 01-02-08 15:23

Ok. Jeg har lige skrevet til dem. Jeg har ikke købt den i butikskæden Visanta.

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 01-02-08 17:28

du an få den lavet hos en anden forhandler... det koster bare penge!!! prøv 2tal eller sådan noget.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 01-02-08 21:38

Det kan IKKE UNDER NOGEN OMSTÆNDIGHEDER betale sig at få den repareret herhjemme. Send den til butikken du købte den i. Og håb på det bedste. Det er det eneste alternativ til at smide den væk.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 02-02-08 18:00

Ok.