/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åbne porte?
Fra : TEAS
Vist : 672 gange
50 point
Dato : 18-02-03 07:43

Hvordan kan jeg se om der er åbne porte (som skulle være lukket)
som feks.et virus program har åbnet?

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 18-02-03 08:42

Hej Teas,

Det kan du her: http://grc.com/x/ne.dll?rh1ck2l2

Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-02-03 10:16

Hej
Gå ind på den side som "hryttel" foreslår,find gratis programmet ip agent under free stuff,dawnload det og tryk på test my shields og følg så anvisningerne på skærmen så skulle du kunde finde ud af om der nogle svagheder i din port konfikeration.

Hilsen Manse9933

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 18-02-03 13:02

Hej TEAS

Jeg havde selv problemet og fik dette svar, og fik testet mine porte som var lukkede alle sammen.

Det kan du gøre her: https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
Når du kommer ind på denne side skal du ned midt på og klikke på "Probe my ports" tror jeg nok der står. Det bedste er når alle porte er grønne (som mine er det). Der skal stå stealth. Så er de usynlige. Det næstbedste er blå, så er de lukket men synlige. De røde... nå ja, uha uha, så er de helt åbne.

Mvh
bantam

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 18-02-03 17:42

Hej.
hryttel,manse9933 og bantam!!
Jeg har været på linket.Utroligt der er grønt i alle.
Tak for de gode råd.

mvh
TEAS

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 18-02-03 17:45

Tak for svaret bantam.
En god besvarelse og det er dejligt nemt.

mvh
TEAS