/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spam sendt i HP's navn
Fra : amandaKanDu
Vist : 621 gange
200 point
Dato : 01-02-08 09:26

Ang. denne så hoppede jeg i med begge ben og installerede bios fra linket i e-mailen.

se link fra tip: http://www.kandu.dk/tip17393.aspx

hvordan slipper jeg nu af med det igen ???????

På forhånd tak!
Amanda

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 01-02-08 09:54

Hej jeg er også den "heldige" ejer af en HP der kommer ind under den kategori der skal opdatere BIOS. Jeg er ret sikker på at den mail du har fået i går er OK se det nedenstående link:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01118266&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3236800&lang=da

Jeg har mailet suport om dette og venter svar en af dagene men ifølge deres oplysninger på ovenstående side udvider de garantiperioden og forlanger i den forbindelse at man opdaterer sin BIOS inden man kontakter dem for en eventuel reparation.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-08 10:11

Prøv at kører denne http://support.f-secure.com/ols/start.html

Mvh Sunovich

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-08 10:14

den er også røget med ind i min gmail og jeg har absolut ikke noget med HP at gøre - så yt med den mail

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 01-02-08 13:02

mirit det er muligt at du også har fået mail men tilbage står at HP på deres suportside anbefaler opgradering af BIOS på grund af fejl i hardware i nogen af de serier de har solgt. Du kan overbevise dig om dette ved at gå ind på det link jeg har lagt i mit indlæg.

MVH chaufrat

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 200 point
Dato : 07-02-08 12:20

Hej amandaKanDu!
Her er så svar fra HP-support.

HP Customer Care - http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html

Hej Sven

Tak fordi du kontaktede HP Teknisk support.

Jeg beklager det sene svar, men på grund af sygdom er det
ikke muligt at overholde 24 timers svartiden.

Det er os, HP der har sendt den.

Emailen omhandler en bios opdatering der skal løse specifikke problemer. Det er problemer med scroll funktionen på touchpaden, batterifejl, og problemer med blæseren.

Har du ingen problemer med computeren skal du ikke installere bios opdateringen. Man skal ikke pille ved noget der virker.

Med venlig hilsen
Inge

HP Teknisk support

Altså har du gjort det rigtige hvis din BIOS ikke var opdateret. Der er ihvertfald ikke sket nogen skade.

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : amandaKanDu

Dato : 07-02-08 12:25

Tak for svaret chaufrat.