/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kalender
Fra : okjk
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 01-02-08 09:22

Hej. Jeg har MS word 2002, og i dette program er der en guide til at udskrive kalendere i - jeg vil gerne kunne ændre startdagen i kalenderen, således at ugen starter Mandag og ikke søndag - - nogen der ved om, og i givet fald hvordan det kan lade sig gøre ?.
Venlig hilsen: J

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 09:23

Det sker i din Office opsætning..... (og gælder dermed for HELE office).....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 09:24

Er det da en engelsk udgave du har ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 09:27

Funktioner
Indstillinger
Kalenderindstillinger

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-02-08 09:43

Tak for svaret refi, men jeg kan ikke finde noget der hedder kalenderindstillinger under funktioner - indstillinger.
Det er en dansk udgave.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-02-08 09:46

UPS - jeg tager muligvis fejl - jeg er inde i Word - funktioner - indstillinger - men nu ser jeg du skriver det skal være i office opsætningen - den er jeg i tvivl om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 09:48

Outlook kalender....

Men i word kan du højreklikke på elementet (det er vel et sådant du har sat ind)

Kalender-objekt
Egenskaber

Der bestemmes hvilken ugedag der skal først....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 09:51

Bagefter skal du lige afslutte designtilstand før det træder i kraft...

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-02-08 11:13

Hmm - det er i word - under generelle skabeloner - jeg får ikke muligheden for at vælge stardag - må lige granske det nærmere

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 01-02-08 11:46

Var lige ovre i outlook kalenderen og se - men den er som den skal være, så det er altså i word når man vil åbne en fil via generelle skabeloner og vælger guide til kalender - jeg kan ikke se man kan vælge startdag for ugen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 12:56

Nu ved jeg ikke hvad det er for en skabelon du bruger - men den er åbenbart tilpasset amerikanske forhold og kan sikkert ikke ændres - så er det jo ikke en skabelon.....

Men gør som jeg har foreslået...

Indsæt et objekt
Kalender

Så kan du tilpasse den....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-08 13:03
Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 01-02-08 18:20

Tak for svaret refi.
I mellemtiden har jeg så fundet ud af at jeg kan oprette en kalender i Publisher istedet, så nu har jeg det jeg skal bruge.
Endnu engang tak for din hjælp.
Mvh: okjk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 18:31

Selv tak....