/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Reparation af keramikvask
Fra : jesper.s
Vist : 4479 gange
76 point
Dato : 01-02-08 08:07

Hej.

Kan må få noget til at reparere en keramikvask, da jeg har været så uheldig at slå en lille flis af?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-02-08 08:30

Jeg kender ikke lige et gør-det-selv produkt. Men spørg i byggemarked, eller der hvor vasken er købt.

Du kan også vælge, at få den repareret proffessionelt her:

Restaurering af keramik og porcelæn

Kunstklinkeri

Kontakt

Tlf. nr. 20 76 78 31

mail@keramikrestaurering.dk København Ø
http://www.klinkning.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-02-08 09:12

Du kan bruge plastpadding med noget farve i eller araldit lim hvis du har fligen

Mvh Sunefisken

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 01-02-08 09:19

Jeg kan desværre ikke finde fligen. Vasken er let brækket hvid samt en lille bitte smule nubret.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 76 point
Dato : 01-02-08 21:57

Hej jesper s. Du kan købe noget det hedder keramisk porcelæn . Det fås på tuber i byggemarkeder, er nemt og arbejde med. Det fås i flere farver.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 12-02-08 09:46

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 09:57

Takker og nejer. Håber du kan bruge det