/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stormer det også hos jer..
Fra : Hoddy
Vist : 542 gange
10 point
Dato : 31-01-08 19:22

Jeg sidder og laver aflevering og drikker kaffe, mens det stormer udenfor. Det er ret hyggeligt :)

Stormer det også hos jer eller er det kun her hvor jeg bor?

For et par minutter siden dansede vores havestole gennem haven..

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 31-01-08 19:28

Ja, det gør, og som om det ikke er nok så sneer det også

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 31-01-08 19:30

ikke så vildt her...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-01-08 19:35

Citat
Stormer det også hos jer eller er det kun her hvor jeg bor?

Citat
Ja, det gør, og som om det ikke er nok så sneer det også

Begge dele kan jeg sagtens slå.

Her er næsten orkan.Kraftiger haglbyger og torden.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 31-01-08 19:42

det stormer helt vildt og jeg blev alt for våd, da jeg cyklede hjem ! Så nu skal jeg bare ha' et varmt bad og stærk kaffe.. vi ved jo hvad Erdõs sagde om kaffe ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 19:51

Om Det stormer her i sydsjælland er du vimmer en halv pelikan sku

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 15 point
Dato : 31-01-08 19:52

Hørte at der var målt vidstød på 29m/s ved Blåvands Huk .... lige over 104km/t ... der er ikke lang til orkanstyrke.

Så galt er det ikke her - men det sner vandret og vinden kommer med omkring 14-16m/s vil jeg tro...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 19:52

Jae vi har jo alle sammen glemt hvad chr d.4.sagde

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 31-01-08 19:58

der findes ikke skidt vejr, kun dårlig påklædning

Kommentar
Fra : iah

Dato : 31-01-08 20:01

Jow det stormer også her jeg skulle lige ud at kigge efter....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-01-08 20:06

ja det blæser, men storm nej da

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 20:15

Sne spam

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 31-01-08 20:27

Davzz
Jo tak, storm, slud torden og lyn, sidder langt ude på labdet... Så knapt så hyggeligt...
Hvor bor i?
Her er i Vestjylland, og det er virkeligt sådan et vejr at min kat ikke har villet ud hele dagen, ikke engang der hvor det skulle forestille at være læ....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 20:46

Her stormer det også og kattene har lige fået et venligt skub i rumpetten ikke noget strinteri her så skal de nok sige lyde når de vil ind igen

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 31-01-08 21:17

Ja, det er sgu noget forfærdentligt vejr.. Lige vejr til at gøre rent inde
Så det er gjort

Vil katten ikke ud??
Min hund, Kvik, er da helt vild med at rende rundt ude og blive beskidt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-08 22:21

Ja. Helt vildt her på falster. Sne og regn , kraftig blæst. P.S. Vi er gået tilbage til normal tid, så hvad laver havemøblerne ude??? De skal være sat tilbage ligesom klokken!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 23:37

Jamen så farvel da til blæsetråden