/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Denver Trådløs...
Fra : edske13
Vist : 657 gange
20 point
Dato : 17-02-03 23:09

Efter en endt telefonsamtale lukkede jeg for min telefon og smed den i oplader. ( desværre uden at opdage at jeg sandsynligvis har trykket på et eller andet forkert).
Da jeg næste gang skulle ringe fra telefonen viste displayet et blinkende ur....og nægtede at ringe op!....jeg har forsøgt at trykke på alle knapper for at fjerne uret....og har sågar af battriet totalt afladet i håb om at det kunne hjælpe. Desværre har jeg forlist min manua og aner ikke hvad der skal til for at min telefon igen blir brugbar. Der er tale om en Denver DCP-200. ( billig model i Harald Nyborg)

På forhånd tak!

Edske

Accepteret svar
Fra : frogeye

Modtaget 30 point
Dato : 17-02-03 23:11

Hej!

Jeg har en svensk manual. Værsko!

http://www.telsoneurope.com/download/Tcp999s.pdf

Godkendelse af svar
Fra : edske13

Dato : 24-02-03 20:33

Præcist hvad jeg manglede....altså en manual....desværre beskriver den kun problemet, men giver ikke nogen løsning.... alt i alt!!!- møgtelefon!