/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Fiskeolie
Fra : sødprinsesse
Vist : 915 gange
50 point
Dato : 31-01-08 14:40

Hej

.. Er der nogle der ved hvor man kan købe billigt fiskeolie?

Det er til min hund, som for længst har rundet de 50 kg. - og for at holde pelsen flot giver jeg ham fiskeolie.... men lige nu køber jeg de billige i netto til 18,95 for 100 stk.
Men kunne godt tænke mig at få det på flaske...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-08 14:42
Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 31-01-08 14:49

Den kunne jeg nu godt selv have google´t....

Håbede at nogle måske kendte til en bestemt importør, et mærke eller noget, så jeg selv er fri for at skulle hele markedet igennem.....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-01-08 15:44

Fiske olie er ikke "bare" fiskeolie, det er nærmest en hel videnskab, prøv engang at se dette link,

Hvor olien er blevet testet. Så hvad den ene syntes om, kan være noget værre møj for en anden.

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=1794

Giv et praj om, hvilken slags olie DU kunne tænke dig at give din hund, så kan vi lede videre

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-01-08 18:47

Og alternativet,
de fleste bedre hundefoder sammensætninger indeholder rigeligt med fiskeolie...

Se på det du normalt giver din hund, hvis det ikke indeholder nok fiskeolie, skift til et bedre,
og du sparer udgifter og bekymringer om den ekstra fiske olie, og lugten... Svend

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 31-01-08 21:34

Hvad med torskelevertran det må da være lige så godt det er da billigt , men ved det ikke

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 31-01-08 23:53

Hej

Jeg blev anbefalet af dyrlægen at give ham både alm. madolie og fiskeolie, så jeg har bare købt den billige fra netto, fordi jeg kunne huske fra tidligere undersøgelser i fjernsynet at både de dyre og de billige var lige gode..
Jeg kan desværre ikke skifte foder, da hunden kræver en bestemt type foder..
Men jeg har tidligere høret at man kunne få flydende fiskeolie på flaske, og det var det jeg gik og tænkte, måtte være billigere end det de putter på kapsler......