/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fedter*v kom her
Fra : miritdk
Vist : 652 gange
150 point
Dato : 31-01-08 11:10

jamen så gør jeg da det

nysgerrige brugere behøver ikke at søge - det her er en simpel "vennepointtråd" -

Kommentar
Fra : akle

Dato : 31-01-08 11:25

... også et simpelt råd; på dansk ! et simpelt "vennepointråd"
MVH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 11:56

typisk nok melder den rigtige sig ikke sådan liiiiige - men så annullerer jeg da bare HAH

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 12:55

Vil du mig noget Jeg har lige været ude og vaske noget jeg skulle tage billeder af så det er representabelt til dette forum med alle de fine mennesker der kommer her

Mvh SunoWich del Wanda Fisk jeg ligner vist ham der Cleese lidt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 12:57

Ackle klap.....................øh hesten

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 150 point
Dato : 31-01-08 13:09

Typisk nu kommer uddeleren jo ikke når man står med hånden fremme

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 14:48

Tak for svaret Sunowich. sorryyyyyyy - der var rødt lys hele vejren